Όταν προκαλείται στύση κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής διέγερσης, μια ουσία που ονομάζεται μονοξείδιο του αζώτου (ΝΟ) απελευθερώνεται στο σπηλαιώδες σώμα του πέους Αγορα Σιαλις Ελλάδα Αθήνα. Αυτή η απελευθέρωση του μονοξειδίου του αζώτου οδηγεί σε αύξηση ενός μεσολαβητή που επιτρέπει τη στύση.
περιβάλλον

Σταύρος Καλογιάννης: Το σκάφος εκτάκτων αναγκών για την Κοινότητα Νήσου που θα προμηθευτεί ο Δήμος Ιωαννιτών πρέπει να είναι ηλεκτροκίνητο και όχι βενζινοκίνητο  

Σε διαγωνισμό για την προμήθεια σκάφους εκτάκτων αναγκών για την Κοινότητα Νήσου, προϋπολογισμού 90.000 ευρώ, προχωρά ο Δήμος Ιωαννιτών. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετική διακήρυξη, με προθεσμία υποβολής προσφορών την 3η Απριλίου 2023, το υπό προμήθεια σκάφος πρέπει να είναι καινούργιο, με υλικά κατασκευής και εξοπλισμό άριστης ποιότητας και να έχει τη δυνατότητα μεταφοράς πέντε επιβατών και φορείου με ασθενή. Πρέπει να διαθέτει εξωλέμβιο βενζινοκίνητο κινητήρα ισχύος 115 ΗΡ, με τα παρελκόμενά του (εκκινητή, ειδοποίηση για προστασία, κλπ) και δύο δεξαμενές καυσίμου, χωρητικότητας 100 και 50 λίτρω ναντίστοιχα.

Σε δήλωσή του για το θέμα, ο Σταύρος Καλογιάννης ανέφερε: «Η αναγκαιότητα προμήθειας σκάφους εκτάκτων αναγκών δεν αμφισβητείται. Εκτιμώ όμως, ότι ο Δήμος Ιωαννιτών έπρεπε να προχωρήσει σε προμήθεια σκάφους ηλεκτροκίνητου, ή με κινητήρα υβριδικής τεχνολογίας και όχι βενζινοκίνητου. Η τεχνολογία εξελίσσεται πλέον διεθνώς, με πολύ γρήγορο ρυθμό, στην κατεύθυνση των υβριδικών κινητήρων και των ηλεκτροκινητήρων. Αυτό καθίσταται αναγκαίο, όταν το πλαίσιο εντός του οποίου θα κινείται το εν λόγω σκάφος, η λίμνη Παμβώτιδα, αποτελεί ένα ευαίσθητο οικοσύστημα που πρέπει να προστατευθεί.

Μια προμήθεια σκάφους με κινητήρα νέας τεχνολογίας για την Παμβώτιδα, εκτός από τη συμμόρφωση με τις ευρωπαϊκές και εθνικές επιταγές για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και την προώθηση της πράσινης μετάβασης, θα έδινε πρόσθετο κίνητρο στον Δήμο Ιωαννιτών να προχωρήσει στη δημιουργία της αναγκαίας σύγχρονης υποδομής: κατάλληλη λιμενική υποδομή, σημεία φόρτισης στο λιμανάκι της Νήσου, στον Μώλο και σε διάφορα σημεία περιμετρικά της λίμνης, οργανωμένο χώρο συντήρησης/επισκευής σκαφών. Μία τέτοια κίνηση, θα αποτελούσε αναγκαία προϋπόθεση για τη σταδιακή αντικατάσταση των σκαφών που εκτελούν σήμερα δρομολόγια στη λίμνη. Θυμίζω ότι έχω προτείνει γραπτώς την ηλεκτροκίνηση των καραβιών της λίμνης, με παράλληλη παροχή κινήτρων στους ιδιοκτήτες, προ έντεκα ετών, ενώ και η Περιφέρεια Ηπείρου είχε εκπονήσει, παλαιότερα, σχετική μελέτη. Πρόκειται δηλαδή για θέμα που έρχεται από παλιά, αλλά λόγω των μεγάλων οικονομικών δυσκολιών και της πανδημίας έμεινε πίσω. Έφτασε η ώρα να πάρει και αυτό το θέμα τον δρόμο της υλοποίησής του».

 

σχετικές αναρτήσεις

1 από 4

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *