Όταν προκαλείται στύση κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής διέγερσης, μια ουσία που ονομάζεται μονοξείδιο του αζώτου (ΝΟ) απελευθερώνεται στο σπηλαιώδες σώμα του πέους Αγορα Σιαλις Ελλάδα Αθήνα. Αυτή η απελευθέρωση του μονοξειδίου του αζώτου οδηγεί σε αύξηση ενός μεσολαβητή που επιτρέπει τη στύση.
Uncategorized

Ακυρώνει το Υπουργείο Παιδείας το Γ4 ερώτημα των θεμάτων της Φυσικής

Ακυρώνεται, σύμφωνα με απόφαση του υπουργείου Παιδείας που
αναμένεται να δοθεί από στιγμή σε στιγμή στην δημοσιότητα, το Γ4 ερώτημα των
θεμάτων της Φυσικής που δόθηκαν σήμερα Παρασκευή από την Κεντρική Επιτροπή
Εξετάσεων στις πανελλαδικές και προκάλεσαν έντονες αντιδράσεις στις
επιστημονικές Ενώσεις.
«Στο Γ4 ερώτημα παρατηρήθηκε ότι είναι ελλιπής η διατύπωσή
του. Συγκεκριμένα δεν προσδιορίζεται ότι η ζητούμενη γωνία αναφέρεται στο πρώτο
μέγιστο της κινητικής ενέργειας. Κατόπιν τούτου ακυρώνεται και οι αντίστοιχες
μονάδες ανακατανέμονται στα υπόλοιπα ερωτήματα Γ1, 2 και 3 του θέματος».
Σημειώνεται ότι το ερώτημα αυτό είχε 7 μονάδες.
Το υπουργείο Παιδείας αναφέρει ακόμη στην ανακοίνωσή του ότι
η βαθμολόγηση των γραπτών δεν έχει ακόμη ξεκινήσει αλλά και για όσους
εξετάστηκαν προφορικά (παιδιά με αναπηρία, ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
κ.λ.π.) θα ισχύσει η ίδια οδηγία.

σχετικές αναρτήσεις

1 από 1.155

2 Σχόλια

  1. Ανώνυμος says:

    Το να κρίνουμε με το "κύρος" του μεγάλου το τι θέλουν τα παιδιά δείχνει την υπερμετρη αλαζονία μας, κυριολεκτικά "ύβρι". Γιατί σαν μεγάλοι δεν έχουμε δικαίωμα να κρίνουμε εξ ιδίων το τι θέλει (και ίσως τι χρειάζεται) η νέα γενιά. Αισθάνομαι ενοχή, απέραντη ενοχή που σαν μεγάλος είμαι αίτιος που έκανα ακόμα και ένα παιδί να κλαίει σήμερα. Οχι από παιδιάστικα καμώματα, αλλά από την απογοήτευση που του πρόσφερα, από την διάψευση και το τσαλάκωμα των ονείρων του, εγώ, ο μεγάλος, που ξέρω πόσο το όλο σύστημα είναι διάτρητο κι ας υποκρινόμαστε όλοι οτι είναι αδιάβλητο. Ακούω για ονόματα που διαρρέουν, ακούω για βιβλία που την τελευταία ώρα αγοράζονται, το είχα ξανακούσει και πάλι και μάλιστα πολύ έντονα κάποια λίγα χρόνια που παρουσιάστηκε το ίδιο φαινόμενο, η αγαπημένη μας Φυσική να βγει στο παζάρι. Είναι απορίας άξιον που τα παιδιά δεν μας έπιασαν με τις λεμονόκουπες, όχι τους γνωστούς άγνωστους κουκουλοφόρους εκτελεστές-θεματοδότες, αλλά όλους εμάς που εκθρέψαμε το τέρας, που το ζεστάναμε στον κόρφο μας τόσα χρόνια, γιατί μας βόλευε μια κατάσταση, και ο νοών νοείτω. ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΟΧΙ. Γιατί αν τα αγαπούσαμε θα κοιτάζαμε να τους δημιουργήσουμε ένα σύστημα που δεν τα εξοντώνει και θα κάνει την γνώση χαρούμενη. Από τους κλασικούς Παιδαγωγούς έχουν περιγραφεί τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχουν τα θέματα που πρέπει να βάζουμε στα παιδιά. Δύσκολα ναι, αλλά και πόσο. Για να ξέρουμε τι αξιολογούμε. Ομως εμείς αυτό δεν το ξέρουμε, ούτε το τηρούμε. Φτάσαμε την ασκησιολογία στα άκρα, σε σημείο να διαθέτουμε την πλουσιότερη συλλογή ασκήσεων στο κόσμο στα περιορισμένα κεφάλαια Φυσικής που εξεταζουμε. Γι' αυτό ίσως και έχουμε από τα ποιό αποτυχημένα Εκπαιδευτικά συστήματα στον κόσμο. Οχι γιατί τα παιδιά μας είναι ανίκανα. Ας έλθει ο πετυχημένος Φιλανδός μαθητής να λύσει τα σημερινά θέματα, να δείτε τι θα γράψει. Ομως ο Φιλανδός (που παρεπιμπτόντως μας περιφρονεί σαν ένα ζητιάνο του Νότου) πρέπει να είναι πιο ευτυχισμένος σα μαθητής. Και γιαυτό έχει δεξιότητες που παίρνει άριστα. Γιατί εκεί οι δάσκαλοι του τον αγαπάνε. Δεν τον κυνηγάνε να τον "εξοντώσουν" πρωί-πρωί κουκουλοφόροι ξενυχτισμένοι "δάσκαλοι" με θέματα που μετά τα ακυρώνουν γιατί είναι λάθος. Γιατί εμείς κοιτάμε την πάρτη μας. Καταλαβαίνετε τι εννοώ. Μια κλειστή συντεχνία ασκησιολάγνων με αμφίβολα κίνητρα. Απορώ που δεν μας έχουν πάρει ακόμα με τις λεμονόκουπες…

    Δεν νομιζω οτι θα μπορουσε να περιγραφει καλυτερα η ολη κατασταση απο το παραπανω κειμενο Ολες οι 19 σελιδες ατελειωτων παραλληλων μονολογων (στις οποιες συνεισεφερα κι εγω νωριτερα) καλυπτονται απ αυτο:"… Ομως ο Φιλανδός (που παρεπιμπτόντως μας περιφρονεί σαν ένα ζητιάνο του Νότου) πρέπει να είναι πιο ευτυχισμένος σα μαθητής. Και γιαυτό έχει δεξιότητες που παίρνει άριστα. Γιατί εκεί οι δάσκαλοι του τον αγαπάνε. Δεν τον κυνηγάνε να τον "εξοντώσουν" πρωί-πρωί κουκουλοφόροι ξενυχτισμένοι "δάσκαλοι" με θέματα που μετά τα ακυρώνουν γιατί είναι λάθος. Γιατί εμείς κοιτάμε την πάρτη μας. Καταλαβαίνετε τι εννοώ. Μια κλειστή συντεχνία ασκησιολάγνων με αμφίβολα κίνητρα. Απορώ που δεν μας έχουν πάρει ακόμα με τις λεμονόκουπες…"

    ΟΛη η ακολουθια των σχολίων στο Υλικό Φυσικής Χημείας http://ylikonet.gr/profiles/blogs/2012-10?xg_source=activity&id=3647795%3ABlogPost%3A116919&page=1#comments

  2. Ανώνυμος says:

    Θέματα εξετάσεων και κοινωνικές συνέπειες

    Τελείως αψυχολόγητη ήταν η επιλογή των θεμάτων στη Φυσική. Δυσκολότερα από τα συνηθισμένα ήταν και τα Μαθηματικά Γενικής, ενώ θύελλα έχει ξεσηκώσει το κείμενο που δόθηκε στη Γλώσσα. Φαίνεται σαν οι εξεταστές να επιδιώκουν σε ένα τρίωρο διαγωνισμό να ανακαλύψουν τους μαθητές που συνδυάζουν αντοχή στην έντονη πίεση και είτε είναι εξαιρετικές ιδιοφυίες είτε είχαν τα μέσα για ακριβοπληρωμένα ιδιαίτερα μαθήματα, ώστε να ασκηθούν σε θέματα πολύ υψηλών απαιτήσεων.

    Αυτό πάντοτε είχε αποτέλεσμα να γίνεται και στις εισαγωγικές εξετάσεις για τα ΑΕΙ μια ακόμη ταξική διάκριση σε βάρος των ασθενέστερων στρωμάτων. Όμως σε μια εποχή στερήσεων για μεγάλη μαρίδα του λαού, σε μια εποχή που πολλά παιδιά δεν είχαν χρήματα για φροντιστήριο και πολύ περισσότερο για ιδιαίτερο, σε μια εποχή που οι πιέσεις σε όλους είναι έτσι κι αλλιώς μεγάλες, η επιλογή τέτοιων θεμάτων δείχνει κοινωνική αναλγησία ή στην καλύτερη περίπτωση αδιαφορία.
    Ας καταλάβει η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων ότι από τις επιλογές τους κρίνονται παιδιά ταλαιπωρημένα, εξουθενωμένα, γεμάτα αγωνία για το αβέβαιο μέλλον που τους περιμένει κι ας κοιτάξουν τουλάχιστον στα επόμενα μαθήματα τα θέματά τους να μπορούν να αντιμετωπιστούν από μελετημένους μαθητές που θα τους αρκούσε έστω κι αν παρακολούθησαν μόνο το σχολείο.

    Στέλιος Μαρίνης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *