Το Facebook επεκτείνεται και στην αγορά εύρεσης εργασίας, δημιουργώντας ειδική εφαρμογή, που θα περιλαμβάνει αγγελίες από υπηρεσίες όπως το Monster και το Branch Out.
Στη συγκεκριμένη εφαρμογή, ο χρήστης θα έχει πρόσβαση σε 1,7 εκατομμύρια αγγελίες για εύρεση εργασίας.
Η πρωτοβουλία είναι αποτέλεσμα συνεργασίας ανάμεσα στο Facebook και το αμερικανικό υπουργείο Εργασίας, αλλά και με τρεις μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.
Η εφαρμογή εύρεσης εργασίας αποτελεί μια σημαντική αλλαγή στη γραμμή “πλεύσης” του Facebook, καθώς έως τώρα οι δραστηριότητές του ήταν επικεντρωμένες σχεδόν αποκλειστικά στην προσωπική δικτύωση μέσω Ίντερνετ.