Όταν προκαλείται στύση κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής διέγερσης, μια ουσία που ονομάζεται μονοξείδιο του αζώτου (ΝΟ) απελευθερώνεται στο σπηλαιώδες σώμα του πέους Αγορα Σιαλις Ελλάδα Αθήνα. Αυτή η απελευθέρωση του μονοξειδίου του αζώτου οδηγεί σε αύξηση ενός μεσολαβητή που επιτρέπει τη στύση.
Πολιτική

Σφοδρά πυρά κατά Ελισάφ για την προχειρότητα των έργων και την πολιτική για την ενεργειακή κρίση από την Τ. Καλογιάννη

“Βρισκόμαστε στο 2022 και το μοντέλο που έχει υιοθετήσει η δημοτική αρχή με τον αποσπασματικό και τυχαίο σχεδιασμό και την ταυτόχρονη συστηματική προβολή των έργων ως έργων βελτίωσης της καθημερινότητας του δημότη, είναι πλέον παρωχημένο και δεν προάγει σε καμία περίπτωση την ανάγκη της σύγχρονης κοινωνίας για το εύ ζειν”, επεσήμανε στην σημερινή συνέντευξη τύπου η επικεφαλής τηςπαράταξης ΙΩΑΝΝΙΝΑ_2023, κ Καλογιάννη.

Συγκεκριμένα η κ Καλογιάννη, αφού υπενθύμισε ότι σε όλες τις παρεμβάσεις της ανέδειξε την έλλειψη ενός συνεκτικού, ολοκληρωμένου σχεδίου μακράς διάρκειας από την δημοτική Αρχή, στάθηκε σε ορισμένες περιπτώσεις που δείχνουν την προχειρότητα με την οποία κατασκευάζονται τα έργα:

-Στην οδό Πυρσινέλλα, έγινε η διαπλάτυνση των πεζοδρομίων χωρίς ίχνος πρασίνου – έστω και για σκίαση-χωρίς πρόβλεψη για τη στάση φορτοεκφόρτωσης αγαθών, χωρίς χωροθέτηση των κάδων.

-Στην πλατεία Πάργης, σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν υπερβολικού μεγέθους διαπλατύνσεις πεζοδρομίων με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μεγάλη αναστάτωση στην κυκλοφοριακή ροή των οχημάτων. Σήμερα, η δημοτική αρχή προβαίνει σε διορθωτικές κινήσεις μειώνοντας το πλάτος των, μόλις κατασκευασθέντων αυτών, πεζοδρομίων και επαναφέροντάς τα στην πρότερη κατάσταση. Πρωτοφανές στα τεχνικά χρονικά! Για ένα σύνηθες, καθημερινό και απλό έργο, ξοδεύεται χρόνος και δαπανάται χρήμα, λόγω της επιπολαιότητας και του άγχους της δημοτικής αρχής.

-Στη Χαριλάου Τρικούπη τα ίδια.

– Στην 28ης Οκτωβρίου έχουν δημοπρατήσει τη διαπλάτυνση πεζοδρομίων με την πλήρη κατάργηση της στάθμευσης. Όμως, με άλλη μελέτη επιτρέπουν την ελεγχόμενη στάθμευση επί της οδού. Υπάρχει κάποια λογική; Ποιά από τις δύο μελέτες θα εφαρμοστεί τελικά; Ή θα ανατεθεί στο εγγύς μέλλον νέα μελέτη αυτοσχεδιασμού;

Στην συνέχεια η κ. Καλογιάννη υπέβαλε μια σειρά από ερωτήματα που έχουν σχέσει με τις επιπτώσεις των παρεμβάσεων της δημοτικής Αρχής.

“-Ποιος θα ενημερώσει τους δημότες –και εμάς- γιατί δεν έχουν προβλεφτεί οι χώροι για θέσεις στάθμευσης των κατοίκων των γύρω περιοχών, οι τρόποι μετακίνησής τους, ο συντονισμός με τα επερχόμενα έργα δικτύων κοινής ωφελείας (ΔΕΥΑΙ, ΔΕΔΔΗΕ, ΔΕΔΑ, δίκτυα οπτικών ινών, κλπ) για να μην ξανασκαφτούν οι ίδιοι δρόμοι και για να ελαχιστοποιηθεί η όχληση στην πόλη;

-Ποιος θα απολογηθεί, γιατί στους σχεδιασμούς αυτούς δεν έχει προβλεφθεί και η κατασκευή των ποδηλατόδρομων ώστε να αρχίσει τμήμα-τμήμα η ανάπτυξη του δικτύου αυτού, με στόχο την απομάκρυνση των οχημάτων από το κέντρο πόλης;

-Ή τι εννοεί, τελικά, η δημοτική αρχή ως αναβάθμιση ή ανάπλαση ή ανακατασκευή;” αναρωτήθηκε η κ. Καλογιάννη.

Πέραν της αστικής κινητικότητας και τον τρόπο που την αντιμετωπίζει η δημοτική αρχή η κ. Καλογιάννη άσκησε δριμύτατη κριτική στην Δημοτική Αρχή για την πολιτική της στον τομέα της ενεργειακής κρίσης καταλογίζοντας μια σειρά από παραλείψεις και σφάλματα που έχουν ως αποτέλεσμα την ανασφάλεια των πολιτών.

Συγκεκριμένα η κ . Καλογιάννη καταλόγισε στον κ Ελισάφ τα εξής:

  1. Ακύρωσε τον διαγωνισμό LED της προηγούμενης δημοτικής αρχής, χωρίς καμία τεχνική τεκμηρίωση.
  2. Έχασε χρόνο και χρήμα με το νέο διαγωνισμό για την αναβάθμιση του οδικού & αστικού φωτισμού (LED), παρόλο που η παράταξή μας επεσήμανε εξ’ αρχής τα κακώς κείμενα στον διαγωνισμό αυτόν.
  3. Δεν εκδήλωσε κανένα σοβαρό ενδιαφέρον για υλοποίηση έργων, μέτρων και παρεμβάσεων που προδιαγράφονται στο Σχέδιο Δράσης Βιώσιμης Ενέργειας (ΣΔΒΕ), παρόλο που σύστησε ειδική ομάδα παρακολούθησης και προσέλαβε τεχνικούς συμβούλους.
  4. Δεν επικαιροποίησε και δεν κατέγραψε τα ενεργειακά δεδομένα του Δήμου, όπως η παράταξή μας την προέτρεψε από την αρχή της τρέχουσας θητείας, αλλά και κατά τη συζήτηση για τον διαγωνισμό της αναβάθμισης του οδοφωτισμού. Η δημοτική αρχή, ακολουθώντας και σε αυτή την περίπτωση τον ιδιότυπο σχεδιασμό της -που εμφανώς στηρίζεται στο motto «κι αύριο μέρα είναι»-, τον περασμένο Μάιο ανέθεσε με συμβατικό χρονοδιάγραμμα 18 μηνών (δηλαδή στη λήξη της θητείας της!) την καταγραφή των αριθμών παροχών και της καταναλισκόμενης ενέργειας όλων των υποδομών και εγκαταστάσεών της (κτιρίων, οδών, πλατειών, αντλιοστασίων, οχημάτων, κλπ). Παρεπιπτόντως, ακόμη και η ΔΕΥΑΙ στον προϋπολογισμό της έχει ανάλυση και επιμερισμό των καταναλώσεων ηλεκτρικής ενέργειας, εδώ και περίπου μία δεκαετία.
  5. Και ενώ άλλοι δήμοι, όπως η παράταξή μας έχει αναφέρει, προχώρησαν μέσω χρηματοδοτικών προγραμμάτων στην «Προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία Φωτοβολταϊκών σταθμών επί γηπέδων ιδιοκτησίας τους», είτε υπό καθεστώς net metering, είτε ως αυτοπαραγωγοί, η δημοτική αρχή επέμενε στην ίδρυση ενεργειακών κοινοτήτων, που και αυτές βρίσκονται εν υπνώσει, δεδομένου ότι χάθηκαν και 2 χρόνια για να ληφθούν οι αποφάσεις των οργάνων που θα συμμετέχουν σε αυτές.
  6. Για τη διαχείριση των βιοαποβλήτων, που θα έδινε μία ανάσα στη μείωση του κόστους διαχείρισης απορριμμάτων, η διαδικασία έχει ξεκινήσει από τον Ιούνιο του 2020 και ακόμη δεν έχει προκύψει οτιδήποτε χειροπιαστό.
  7. Προτρέψαμε τη δημοτική αρχή να προχωρήσει σε διαγωνισμό για την εξεύρεση του φθηνότερου παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας για τη μείωση του κόστους κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας κατά 10% χωρίς κανένα κόστος νέας επένδυσης, όπως έπραξαν και άλλοι δήμοι, και μας αγνόησε.
  8. 3 χρόνια πριν, προτρέπαμε τη διοίκηση της ΔΕΥΑΙ:
    1. να αντιμετωπίσει άμεσα τις διαρροές του δικτύου ύδρευσης & αποχέτευσης και να προβεί σε αντικατάσταση όλων των παλαιών σωληνώσεων δικτύου ύδρευσης, με προσδοκία εξοικονόμησης νερού και κόστους λειτουργίας εγκαταστάσεων κατά 20% τουλάχιστον.
    2. Να εξοπλίσει τα αντλιοστάσια με κινητήρες μεταβαλόμενης ενεργειακής κατανάλωσης ανάλογα με τη ζήτηση, με προσδοκία μείωσης κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας κατά 15% τουλάχιστον.

“Και σε αυτές, τις προφανούς αναγκαιότητας επεμβάσεις, η δημοτική αρχή γύρισε την πλάτη” τόνισε η κ. Καλογιάννη.

σχετικές αναρτήσεις

1 από 42

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *