Όταν προκαλείται στύση κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής διέγερσης, μια ουσία που ονομάζεται μονοξείδιο του αζώτου (ΝΟ) απελευθερώνεται στο σπηλαιώδες σώμα του πέους Αγορα Σιαλις Ελλάδα Αθήνα. Αυτή η απελευθέρωση του μονοξειδίου του αζώτου οδηγεί σε αύξηση ενός μεσολαβητή που επιτρέπει τη στύση.
Uncategorized

Πρότυπο Λύκειο Ζωσιμαίας: Για ένα άδειο πουκάμισο

Σχολιάζει ο Στέφανος Καραμούτσιος
Αντιδράσεις προκάλεσε το χθεσινό μου σχόλιο  για τον τρόπο εισαγωγής των μαθητών στο από φέτος πρότυπο Λύκειο της Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων, με απάντηση του προέδρου των αποφοίτων Αθανασίου Δάλλα.
Ο κύριος Δάλλας  μου θυμίζει τον διοικητή του 666 συντάγματος ευζώνων ( το όνομα στην τύχη), που στην ημερήσια διαταγή μιλά για την ένδοξη ιστορία του συντάγματος σε εύζωνες που υπηρετούν σε ένα σύνταγμα που είναι άκαπνο για πάνω από μισό αιώνα, που οι φαντάροι του είναι όχι μόνο ανεκπαίδευτοι αλλά καθημερινά οι μαμάδες τους του τηλεφωνούν για να μάθουν την υγεία των γιων τους και ζητούν να τους δώσει καμιά μικρή άδεια, γιατί η οκτάμηνη θητεία μακράν της οικογενειακής θαλπωρής είναι δυσβάσταχτη.
Γιατί, πάνω από μισό αιώνα, από το 1963, αν θυμάμαι καλά,  το Λύκειο της Ζωσιμαίας έπαψε να είναι πρότυπο, κάτι που αποσιωπά ο κ. Δάλλας,  αφού από τότε και στο εξής αλλά ειδικά μετά το 74, ουσιαστικά τα λύκεια είτε με το θεσμό των δεσμών είτε των πανελλαδικών έχασαν ουσιαστικά την αυτονομία τους και έγιναν ένα οιονεί φροντιστήριο για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια.
Στα Πανεπιστήμια που λόγω της γνωστής αναπηρίας τους δεν μπορούν να διεξάγουν- αν και αυτοτελή και ανεξάρτητα- τις εξετάσεις ή να βρουν τους τρόπους εισόδου των φοιτητών σε αυτά και αυτό το εναπόθεσαν δια του κράτους στα Λύκεια της χώρας, που δεν έχουν αυτό το σκοπό αλλά πρέπει να παρέχουν είτε είναι κλασικά, είτε πρακτικά ή επαγγελματικά  είτε αργότερα Γενικά Λύκεια κλπ γνώσεις ικανές που να αντιστοιχούν στον τίτλο του απολυτηρίου.
Είναι γεγονός πως από το 2013, που αφυπηρέτησα από τη Μέση Εκπαίδευση δεν δίνω καμιά σημασία στις ψευτομεταρρυθμίσεις που γίνονται στην Παιδεία, αφού καμιά κυβέρνηση δεν τολμά να αποκόψει τον ομφάλιο λώρο των Λυκείων από το εξεταστικό σύστημα που έχει ισοπεδώσει τα λύκεια κάθε μορφής στη χώρα μας και έτσι, αν από το 2015- 16 τα πειραματικά γυμνάσια ονομάστηκαν πρότυπα είναι άνευ σημασίας και θυμίζουν την παροιμία άλλαξε ο Κολιός και έβαλε την κάπα του αλλιώς. Όσο για τις εξετάσεις που δίνουν οι εισαγόμενοι σε αυτά δεν επιθυμώ  να κάνω κανένα σχόλιο.
Τώρα όσον αφορά τα πρότυπα λύκεια η απορία μου είναι για το ποιες αλλαγές θα γίνουν πχ στο πρόγραμμα σπουδών του πρότυπου Λυκείου της Ζωσιμαίας, όταν αυτό είναι εναρμονισμένο με την ύλη, που απαιτείται για τις πανελλαδικές εξετάσεις και αυτό είναι το Α και το Ω μαθητών, γονέων και καθηγητών;
Επομένως για ένα άδειο πουκάμισο αγωνίστηκε ο ένας από τους συλλόγους των αποφοίτων της Ζωσιμαίας, που θυμίζει σύλλογο αποστράτων, αφού εάν ενδιαφέρονταν για την εκπαίδευση, θα έπρεπε να αγωνίζονται για ένα ανεξάρτητο από εξετάσεις στο Πανεπιστήμιο λύκειο, αυτοτελές που να παρέχει μια γκάμα γνώσεων, απαραίτητων στην σημερινή εποχή και όχι να περιορίζεται όλη η εκπαιδευτική προσπάθεια στην παροχή αποσπασματικών γνώσεων σε 4 μαθήματα με τα άλλα να αποτελούν πάρεργο.
Και σε έναν απολυτήριο βαθμό που να αντιστοιχεί πραγματικά στην ποιότητα και το εύρος της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
Και μια προσωπική εξομολόγηση: Με δεδομένο ότι η παιδεία με τα ιδιαίτερα, τα φροντιστήρια κλπ είναι απολύτως ταξική και ο χαρακτηρισμός των μαθητών με ελαφρά την συνείδηση ως καλών ή κακών είναι  αντιεπιστημονικός, πάντα στα 35 χρόνια της θητείας μου στη Μέση Εκπαίδευση στόχος μου ήταν να υπηρετώ σε σχολεία, που φημίζονταν για τους “κακούς” μαθητές, γιατί η πρόκληση για ένα εκπαιδευτικό που του αρέσει η δουλειά του και την κάνει με μεράκι είναι τους ” κακούς” μαθητές να βοηθήσει να γίνουν καλοί και αυτό θα έπρεπε να είναι στόχος ολόκληρου του εκπαιδευτικού συστήματος.
Υστερόγραφο: Στην απάντησή του ο κύριος Δάλλας μεταξύ των άλλων αναφέρει τα εξής: ” Το γιατί το 1985 δεν εγκρίθηκε η λειτουργία και του Προτύπου Λυκείου το
γνωρίζουν μόνο οι κ.κ. Μπαλτάς και Κουράκης και όσοι ακόμη και σήμερα
προσπαθούν να συκοφαντήσουν τον θεσμό των Προτύπων Σχολείων
χρησιμοποιώντας ψευδή στοιχεία και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς”!!!
Αλήθεια, το  μακρινό 1985 ήταν υπουργοί και υπεύθυνοι οι Μπαλτάς και Κουράκης για να ξέρουν τους λόγους;
Για το ζήτημα αυτό πάντως μπορεί να του δώσει πληροφορίες ο συστρατιώτης του στον αγώνα των αποφοίτων της Ζωσιμαίας Μιχάλης Παντούλας, που σαν μέλος της ΟΛΜΕ διαμόρφωνε με τον τότε υπουργό Παιδείας την εκπαιδευτική πολιτική…

σχετικές αναρτήσεις

1 από 1.154

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *