Όταν προκαλείται στύση κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής διέγερσης, μια ουσία που ονομάζεται μονοξείδιο του αζώτου (ΝΟ) απελευθερώνεται στο σπηλαιώδες σώμα του πέους Αγορα Σιαλις Ελλάδα Αθήνα. Αυτή η απελευθέρωση του μονοξειδίου του αζώτου οδηγεί σε αύξηση ενός μεσολαβητή που επιτρέπει τη στύση.
Uncategorized

Γ. Ζάψας: Ποιος κοροϊδεύει ποιον; Η κυβέρνηση τον Περιφερειάρχη ή ο Περιφερειάρχης τους Ηπειρώτες;

 


“Στις «ελληνικές καλένδες» παραπέμπεται η ολοκλήρωση της Ιόνιας οδού και η κατασκευή του βορείου τμήματος του αυτοκινητόδρομου Γιάννενα – Κακαβιά” αναφέρει με ανακοίνωσή του ο επικεφαλής της περιφερειακής παράταξης “Κοινό των Ηπειρωτών” Γ. Ζάψας, με αφορμή την χθεσινή συνέντευξη του κ. Καχριμάνη.

“Ο κ. Καχριμάνης εμφανίστηκε αισιόδοξος πως βρισκόμαστε πριν από μια τελευταία ώθηση… για να ενταχθεί το έργο σε κάποιο χρηματοδοτικό εργαλείο που μπορεί να είναι ευρωπαϊκοί πόροι! Φρούδες ελπίδες την ώρα που η κυβέρνηση δια του αρμόδιου Υπουργού δηλώνει την αδυναμία χρηματοδότησης του έργου από το νέο ΕΣΠΑ (χθεσινή συνάντηση Καλογιάννη Στ./ Καραμανλή Κ.)” σημειώνει ο κ Ζάψας που στη συνέχεια κατηγορεί τον κ. Καχριμάνη ότι έχει την αποκλειστική ευθύνη, που θα τον βαραίνει εσαεί, για τη ματαίωση κατασκευής του τμήματος Γιάννενα – Κακαβιά και της ολοκλήρωσης της Ιόνιας οδού (Δυτικός Άξονας).

“Ολιγώρησε ως νομάρχης επί εποχής υπερυπουργού Γ.Σουφλιά (2005-2009), όταν υπήρχε δυνατότητα άνετης χρηματοδότησης. 15 χρόνια μετά, επεδίωξε την μεταβίβαση της αρμοδιότητας ωρίμανσης επέκτασης της Ιόνιας οδού μέχρι την Κακαβιά, από το Υπουργείο στην Περιφέρεια (Ιούλιος 2020) και πήρε την ευθύνη ως μη όφειλε για να αποτύχει στη συνέχεια να εντάξει το έργο στο Ταμείο Ανάκαμψης, την ώρα που χρηματοδοτούνται ο ΒΟΑΚ στην Κρήτη, ο Ε65 βορειότερα και η ζεύξη της Σαλαμίνας, αλλά όχι η σύνδεση της Ελλάδας με την γείτονα Αλβανία” αναφέρει ο κ. Ζάψας.

“Και σαν να μην έφταναν αυτά τα επιτεύγματα ήρθε η ανακοίνωση του Υπουργείου για παράταση στην ολοκλήρωση της μελέτης του δρόμου Καμπή – Πρέβεζα μέσω της Ιόνιας Οδού. Δηλαδή δε θα προχωρήσει ούτε η παράκαμψη της Φιλιππιάδας μέχρι τη Γέφυρα Καλογήρου! Κατά τη συνήθη τακτική του ο Περιφερειάρχης στοχοποιεί τον πρώην Υπουργό Υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστο Σπίρτζη ότι δεν ολοκλήρωσε μελετητικά τη σύνδεση της Πρέβεζας με την Ιόνια οδό και πως δεν ασχολήθηκε με το δρόμο Γιάννενα – Κακαβιά, αλλά ξεχνάει πως η Νέα Δημοκρατία έκλεισε δυο χρόνια στην κυβέρνηση και τα έργα δεν είναι στις προτεραιότητες της! Όπως θέλει να ξεχνάει ποιοι συνέταξαν και υπέβαλαν το ΕΣΠΑ 2014-2020 και το ΠΕΠ Ηπείρου (κυβέρνηση Σαμαρά και Περιφέρεια Ηπείρου) και δεν συμπεριέλαβαν τότε το συγκεκριμένο έργο. Επίσης, αποκρύπτει ότι ο ανασχεδιασμός του Επιχειρησιακού Προγράμματος, η τροποποίηση του καταλόγου των έργων και η ανακατανομή των δεσμευμένων πόρων γίνεται μέσω της Επιτροπής Παρακολούθησης, για να αποσείσει τις τεράστιες ευθύνες της δικής του διοίκησης” επισημαίνει ο κ. Ζάψας. 

“Ήταν στρατηγικό σφάλμα η επιλογή της Περιφέρειας να αναλάβει την ωρίμανση του έργου της ολοκλήρωσης της Ιόνιας οδού, πράγμα που θα δικαιολογούνταν στην περίπτωση σύνδεσης της Πρέβεζας με την Ιονία και ακολούθως επέδειξε αδυναμία και ανικανότητα παρέμβασης ώστε να ενταχθούν τα έργα στο Ταμείο Ανάκαμψης. Όλα τα υπόλοιπα έχουν ειπωθεί και κρίνονται. Το αποτέλεσμα μετράει και δυστυχώς είναι αρνητικό για την Ήπειρο” καταλήγει ο κ. Ζάψας.

σχετικές αναρτήσεις

1 από 1.154

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *