Όταν προκαλείται στύση κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής διέγερσης, μια ουσία που ονομάζεται μονοξείδιο του αζώτου (ΝΟ) απελευθερώνεται στο σπηλαιώδες σώμα του πέους Αγορα Σιαλις Ελλάδα Αθήνα. Αυτή η απελευθέρωση του μονοξειδίου του αζώτου οδηγεί σε αύξηση ενός μεσολαβητή που επιτρέπει τη στύση.
Uncategorized

Τατιάνα Καλογιάννη: «Ο τουρισμός είναι «προϊόν» που παράγεται αυτόματα σε έναν σύγχρονο δήμο»

“Η Δημοτική Αρχή φαίνεται ότι δεν κατανοεί ή δεν γνωρίζει τη
σημαντικότητα της τουριστικής προβολής του Δήμου μας. Δεν αναγνωρίζει το
θέμα αυτό, ως μείζον, που πρέπει να την απασχολήσει για να χαράξει τη
δική της στρατηγική και το υποβαθμίζει, δεδομένου ότι δεν υπάρχει
εισήγηση του αρμόδιου Αντιδημάρχου, αλλά μόνο της υπηρεσίας” τόνισε η επικεφαλής της δημοτικής παράταξης Ιωάννινα_2023 κ. Τατιάνα Καλογιάννη στη χθεσινοβραδινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου και με θέμα την έγκριση δαπανών για την τουριστική προβολή του δήμου.


Στην τοποθέτησή της η κ. Καλογιάννη μεταξύ των άλλων ανέφερε:

-Ο τουρισμός είναι μία σημαντική οικονομική δραστηριότητα που δημιουργεί έσοδα και εργασιακές θέσεις.

 -Είναι δεδομένο, ότι, μέχρι σήμερα, έχουν γίνει σημαντικές προσπάθειες και ενέργειες, από αυτοδιοικητικούς και άλλους αρμόδιους φορείς, με θετικά αποτελέσματα.

-Είναι βέβαιον, όμως, ότι και κάθε χρόνο διάφοροι φορείς δαπανούν κονδύλια και χρόνο για να προσελκύσουν επισκέπτες στην περιοχή τους. Τις περισσότερες φορές αποσπασματικά, χωρίς ένα συγκροτημένο πρόγραμμα, και μία τεκμηριωμένη μέθοδο και κυρίως χωρίς να έχουν απαντηθεί κομβικά ερωτήματα:

1. Τι επιδιώκουμε για τον τουρισμό μας;

2. Τι επιθυμούμε να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας;

3 Πολιτισμό με την έννοια μιας συγκεκριμένης κουλτούρας; ή κάτι άλλο;

4 Η κινητικότητα, όμως, αυτή γίνεται χωρίς ολοκληρωμένο προγραμματισμό από κάποιον ειδικό συντονιστικό φορέα, σχετικό με το αντικείμενο, με συνέπεια να μην αποτυπώνεται σαφώς πως εξυπηρετήθηκε και τι συγκεκριμένα αποτελέσματα προέκυψαν για τον τόπο.

5.Ελλείψει, λοιπόν, ενός κοινού συντονιστικού φορέα που θα γνωρίζει και θα κατανοεί τη σημαντικότητα του τουρισμού για το Δήμο μας, που θα προσδιορίζει τις δυνατότητες ανάπτυξης του τουρισμού λόγω εποχικότητας και θα έχει την τεχνική κατάρτιση να σχεδιάζει την προαγωγή της ικανοποίησης των τουριστών, προσφέροντάς τους καινοτόμες και ποιοτικές υπηρεσίες, καταφεύγουμε στην πεπατημένη της «αντράλας και ανακατωσιάς».

6.Σήμερα, η Δημοτική Αρχή κατέθεσε, προς κρίση και ψήφιση, 13 δράσεις συνολικού προϋπολογισμού 120.000€, για την τουριστική προβολή έτους 2020.

7 Στην εισήγηση αναφέρεται: «Το νέο σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης του Δήμου Ιωαννιτών -με ορίζοντα πενταετίας- αποτελεί μέρος ενός ολοκληρωμένου πλάνου βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης και εξωστρέφειας κτλ…». Επίσης, στις προτεινόμενες δράσεις, συγκαταλέγονται διάφορες, αόριστες και δυσνόητες πρωτοβουλίες που, ελλείψει ενός συγκεκριμένου σχεδιασμού, δεν θα ξέρει, τελικά, κανείς πώς θα καταλήξουν, πώς θα χρησιμοποιηθούν ή αξιοποιηθούν.

8 Με την υπ. Αριθμ. 493/11-10-2019 απόφασή της (ΑΔΑ: ΩΤΓΙΩΕΩ-79Ω), η Δημοτική Αρχή συγκρότησε, 9μελή Επιτροπή Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης του Δήμου, με αντικείμενο -εκτός των άλλων- να επεξεργάζεται και να εισηγείται στο Δημοτικό Συμβούλιο θέματα τουριστικής προβολής και ανάπτυξης του Δήμου μας.
-Συνεδρίασε αυτή η επιτροπή μέχρι σήμερα;
– Εισηγήθηκε συγκεκριμένες δράσεις;
– Έχει εγκρίνει η επιτροπή αυτή τις, συζητούμενες σήμερα, δράσεις;
– Με την υπ. Αριθμ. 83443/21511/23-12-2019 απόφασή του (ΑΔΑ: 6ΒΜΤΩΕΩ-01Τ), ο Δήμαρχος προέβη, στην απευθείας ανάθεση της γενικής υπηρεσίας με τίτλο: “Υπηρεσίες συμβούλου για την τουριστική ανάπτυξη του δήμου Ιωαννιτών”, σε εξειδικευμένη εταιρεία με πεντάμηνη διάρκεια.
– Γνωρίζει ο συγκεκριμένος σύμβουλος τις προτεινόμενες, σήμερα, δράσεις;
-. Συμφωνεί με αυτές;
-Έχει προτείνει κάτι εναλλακτικό ή πρόσθετο ή διαφορετικό;

. Η Δημοτική Αρχή φαίνεται ότι δεν κατανοεί ή δεν γνωρίζει τη σημαντικότητα της τουριστικής προβολής του Δήμου μας. Δεν αναγνωρίζει το θέμα αυτό, ως μείζον, που πρέπει να την απασχολήσει για να χαράξει τη δική της στρατηγική και το υποβαθμίζει, δεδομένου ότι δεν υπάρχει εισήγηση του αρμόδιου Αντιδημάρχου, αλλά μόνο της υπηρεσίας.

Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα παραπάνω, προτείνουμε:

I. να αναπτύξετε Φορέα Τουριστικής Προβολής & Προώθησης του Δήμου, με την απαραίτητη συμμετοχή επιχειρηματιών του κλάδου, αλλά και όποιου άλλου φορέα είναι σε θέση να συμβάλει στην ανάπτυξη όλων των μορφών τουρισμού: Αγροτουρισμού, Περιηγητικού τουρισμού, Πολιτιστικού τουρισμού, Συνεδριακού τουρισμού, Αθλητικού τουρισμού, Θρησκευτικού & Προσκυνηματικού Τουρισμού, κτλ.

II. να συγκροτήσετε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα συμμετοχών σε εκθέσεις ή και εκδηλώσεις, στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, με χρονικό ορίζοντα έτους. Να οργανώσετε, για αυτές, συγκεκριμένες ομάδες με επάρκεια στο αντικείμενο, να τους δώσετε συγκεκριμένες κατευθύνσεις και να τους ζητήσετε απολογισμό.

III. να συνεννοηθείτε με τους λειτουργούς της Ιόνιας και της Εγνατίας Οδού, ώστε να μοιράζονται στα διόδια Δροσοχωρίου, Τερόβου και Τύριας πληροφοριακό υλικό για το πρόγραμμα πολιτιστικών και αθλητικών εκδηλώσεων στο Δήμο μας, σε ορίζοντα εξαμήνου. Ακόμη να διανέμονται έντυπα με πληροφορίες για τα ξενοδοχεία, τους σταθμούς στάθμευσης αυτοκινήτων, τους μουσειακούς και εκθεσιακούς χώρους και τη λειτουργία τους, πληροφορίες σχετικά με τη χρήση δωρεάν ασύρματου δικτύου τηλεπικοινωνιακής σύνδεσης του Δήμου, κοινόχρηστους δημόσιους χώρους άθλησης, περιπατητικές διαδρομές κτλ.

IV. να εξοπλίσετε την πόλη με υποδομές που θα την μετατρέψουν σε μία καθαρή και φιλόξενη πόλη, στην οποία μπορεί κάποιος να διανύσει πεζός, απρόσκοπτα και χωρίς απρόβλεπτα εμπόδια, τις διαδρομές που αναδεικνύουν την πόλη και τα χαρακτηριστικά της.

Αν καταφέρουμε να δημιουργήσουμε «αυτή την πόλη», «αυτόν τον Δήμο», το ενδιαφέρον των επισκεπτών θα παράγεται και θα αναπαράγεται «αυτόματα» χωρίς την διαιώνιση παρωχημένων και ξεπερασμένων μεθόδων και μοντέλων.

Για την προώθηση του τουρισμού  εισηγητής για την παράταξη Ιωάννινα_ 2023 ήταν  ο δημοτικός σύμβουλος και γραμματέας του δημοτικού συμβουλίου Στάθης Σιούτης, ο οποίος επεσήμανε ότι η εισήγηση για την έγκριση των δράσεων της τουριστικής προβολής του Δήμου Ιωαννιτών για το έτος 2020  στηρίζεται σε ένα γενικό περίγραμμα δράσεων, χωρίς συγκεκριμένη στόχευση, αναφορικά με την τουριστική προβολή του δήμου μας. 
 
Κατά τον κ Σιούτη το θέμα της τουριστικής προώθησης επιτάσσει:

-Την συνδιαμόρφωση ενός ειδικού ¨οδικού χάρτη¨ που στόχο θα έχει τη συνολική ανάπτυξη του δήμου μας.
– Η ανάπτυξη μιας ισχυρής ταυτότητας που θα τονίζει τη μοναδικότητα του δήμου Ιωαννιτών, την ιστορική του διαδρομή ανά τους αιώνες και τις επιλογές πολλαπλών δράσεων και εμπειριών που προσφέρει στους επισκέπτες του, θα πρέπει να αποτελέσει τον πρώτο στόχο της τουριστικής προβολής της περιοχής μας. Η αύξηση των επισκεπτών ιδίως τους μήνες εκτός υψηλής τουριστικής περιόδου θα πρέπει να αποτελέσει έναν ακόμη βασικό πυλώνα, μαζί με την αύξηση των ημερήσιων επισκεπτών και την ενθάρρυνσή τους να δαπανήσουν περισσότερο χρόνο και χρήμα στην πόλη μας.

Για να επιτευχθούν οι παραπάνω στόχοι ο κ. Σιούτης ανέφερε ότι θα πρέπει να υπάρξει ενίσχυση της στρατηγικής χάραξης του τουριστικού μας προϊόντος αλλά και η ανάπτυξη ενός ισχυρού destination brand.
Επίσης, είπε, ότι είναι απαραίτητες οι στοχευμένες επαφές με τις τουριστικές αγορές αλλά και η  επένδυση στο εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό.

Για τον κ. Σιούτη το 2020 οι τουριστικοί στόχοι τους οποίους ο δήμος  θα πρέπει να θέσει οφείλουν να είναι συγκεκριμένοι και εφικτοί, επισημαίνοντας ενδεικτικά ότι μεταξύ των άλλων πρέπει να επιδιωχθεί
  -Η συμμετοχή του δήμου σε συγκριμένες τουριστικές εκθέσεις και τις προσωπικές συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες που ειδικεύονται στον εισερχόμενο και εξερχόμενο τουρισμό στους τομείς της αναψυχής, των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, των συνεδρίων, του πολιτιστικού κ.αλ
-Η Διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης Fam trips για συγκεκριμένους τουριστικούς πράκτορες όπου στις συναντήσεις αυτές θα πραγματοποιούνται B2B συναντήσεις με τους επιχειρηματίες του δήμου μας.
-Η  προετοιμασία και υλοποίηση Press Trips με δημοσιογράφους έντυπων και ηλεκτρονικών μέσων, bloggers και ταξιδιωτικούς ανταποκριτές ώστε να συμπεριληφθούν τα Ιωάννινα στα εκτενή αφιερώματα που θα κάνουν.
-Η υλοποίηση επαφών με ελληνικές και ξένες αεροπορικές με σκοπό την επίτευξη συμφωνιών, ώστε να ενταχθεί το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων στο πτητικό τους έργο.
-Οι διεκδικήσεις διεθνών συνεδρίων σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και η συμμετοχή  στις μεγαλύτερες συνεδριακές εκθέσεις της Βαρκελώνης και της Φρανκφούρτης.
-Η δημιουργία ενός ημερολογίου εκδηλώσεων μέσω ιστοσελίδας (online yearly events calendar) για την προώθηση των εκδηλώσεων της πόλης με παράλληλη σύνδεσή του με τα συστήματα κρατήσεων των ξενοδοχείων.
Οι προτάσεις της παράταξης είναι:

1. Η δημιουργία «Οργανισμού Προβολής & Προώθησης Τουρισμού», στα πρότυπα του οργανισμού προώθησης της Χαλκιδικής.

Ο Οργανισμός θα είναι μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και θα συνεισφέρουν χρήματα οι Περιφέρειες, οι Δήμοι, τα Επιμελητήρια, οι Ενώσεις ξενοδόχων, οι Ομοσπονδίες ενοικιαζόμενων δωματίων, τα Σωματεία Εστίασης κ.αλ.

Για να επιτευχθεί, όμως, αυτός ο στόχος θα πρέπει να τροποποιηθεί ο «Καλλικράτης» για να δοθεί η δυνατότητα στους δήμους ή στις Περιφέρειες δημιουργίας ενός τέτοιου οργανισμού.

2. Η επανασύσταση  της άτυπης τουριστικής επιτροπής στην οποία συμμετείχαν η Περιφέρεια Ηπείρου, ο Δήμος Ιωαννιτών, το Επιμελητήριο Ιωαννίνων, η Μητρόπολη Ιωαννίνων και η Ένωση Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων και

3. Τέλος, εάν δεν θεωρούνται ικανοποιητικές οι παραπάνω προτάσεις, να προκηρυχθεί άμεσα διεθνής διαγωνισμός για την προσέλκυση εταιριών, ειδικών σε θέματα στρατηγικού marketing και επικοινωνίας.

σχετικές αναρτήσεις

1 από 1.162

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *