Διαφημιστική καμπάνια προβολής του έργου της Δημοτικής Αρχής του δήμου Ιωαννιτών και των Οργανισμών και των επιχειρήσεων του δήμου σχεδιάζουν οι επιτελείς του Δήμου.
Αντιγράφοντας την επικοινωνιακή τακτική του νέου Μωυσή των Αθηνών, που έχει αναγάγει την επικοινωνιακή πολιτική στο Α και το Ω της κυβερνητικής δράσης, ο τοπικός Μωυσής σχεδιάζει μέσα από τα τοπικά ΜΜΕ να ακολουθήσει την ίδια τακτική.
Ο βασικός στόχος των εμπνευστών της είναι ότι, αφού δεν έχουμε έργο, ας πωλήσουμε τουλάχιστον επικοινωνία!
Απομένει να δούμε πώς θα υλοποιηθεί η πρόταση που έγινε στον Δήμαρχο και τι έργα θα παρουσιάσουν στον Γιαννιώτικο λαό, αφού οι επιδόσεις της δημοτικής αρχής σε πολλούς τομείς είναι οικτρές και βαθμολογούνται κάτω από τη βάση.
Ακόμη και ποια τοπικά μέσα και δημοσιογράφοι θα αναλάβουν αυτό το έργο και με ποιο χρηματικό τίμημα…