Όταν προκαλείται στύση κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής διέγερσης, μια ουσία που ονομάζεται μονοξείδιο του αζώτου (ΝΟ) απελευθερώνεται στο σπηλαιώδες σώμα του πέους Αγορα Σιαλις Ελλάδα Αθήνα. Αυτή η απελευθέρωση του μονοξειδίου του αζώτου οδηγεί σε αύξηση ενός μεσολαβητή που επιτρέπει τη στύση.
Γνώμη

Στον πλανήτη Ζαβέρδα

Δημήτρης Αργυρός*

(Παραβολή για οποιαδήποτε χρήση, ο καθένας μπορεί  να διαβάσει αντιστοιχίες από την ΕΣΣΔ έως και τον αθλητικό σύλλογο της γειτονιάς).

Υπάρχει ένας μικρός πλανήτης κάπου 50 χιλιάδες έτη φωτός από δω με το όνομα Ζαβέρδας, ο οποίος κατοικείται από έλλογα όντα. Ζαβέρδα την ονόμασε η πανγαλαξιακή ομοσπονδία η οποία ηγεμονεύεται από τους Γήινους, γιατί έμοιαζε με την μικρή κουκίδα της Παλαίρου.

Παρόλα αυτά λόγω της χωροχρονικής απόστασης της ο πολιτισμός της παν γαλαξιακής Ομοσπονδίας,  ένας σχετικά αναπτυγμένος κομμουνιστικός πολιτισμός δεν έχει φτάσει σε αυτήν την χρονοχρονική περιοχή. Βέβαια και η δημιουργία της παν γαλαξιακής Ομοσπονδίας επιτεύχθηκε ύστερα από την εισβολή και την κυριαρχία της κομμουνιστικης αίρεσης ποσάδιουμ από τον γαλαξία ποσάδιουμ-ποσάδιουμ.

Αλλά ας επιστρέψουμε στο Ζαβέρδα: Σε αυτό το πλανήτη  όλα ανήκουν  στους έχοντας και κατέχοντας, οι οποίοι ανήκουν σε ένα κράτος/ κόμμα.

Η πλειοψηφία του απλού λαού είτε δουλεύουν ως μισθωτοί στο κόμμα/κράτος, είτε  ζουν από τα επιδόματα του εν λόγω κόμματος/κράτους.

Στην Ζαβέρδα υπάρχει και αντιπολίτευση,  μία εσωθεσμική αντιπολίτευση μέσα από το κόμμα/ κράτος και μια εξωθεσμική αντιπολίτευση  με έδρα ένα μικρό δορυφόρο του Ζαβέρβα, τον Άλφα του Ζαβέρβα, για αυτό και ονομάζονται Αλφαίοι.

Η επίδραση της εξωθεσμικής αντιπολίτευσης είναι τεράστια και καθοριστική:
Χάρη σε αυτήν την αντιπολίτευση οι υποτελείς των αρχόντων έχουν κατακτήσει μια σειρά από μικρά ή και μεγάλα δικαιώματα τα οποία είτε αυξάνονται, είτε μειώνονται ανάλογα με τις συνθήκες.

Υπάρχουν δυστυχώς και αυτοί που δεν χωρούν είτε από επιλογή, είτε λόγω συνθηκών, είτε λόγω σωματικής και πνευματικής ανικανότητας με βάση βέβαια τα στάνταρ του Ζαβέρδα.

Θα επικεντρωθούμε στους τελευταίους σε αυτούς που στην γλώσσα της γης,  ονομάζονται ανάπηροι.

Η σχέση των αναπήρων του Ζαβέρδα με το όλο σύστημα πέρασε πολλές φάσεις, άλλες κακές,  άλλες καλές και άλλες λιγότερο καλές.

Σημαντικό ρόλο έπαιξε η επίδραση και  η επιρροή τόσο της εξωθεσμικής αλλά σε σχέση με τους ανάπηρους η επιρροή  της εσωθεσμικής αντιπολίτευσης, η οποία δρα και ως συμπλήρωμα της κυριαρχίας του υπάρχοντος συστήματος.

Στην βάση αυτής της σχέσης τα συμφέροντα των αναπήρων και των οικογενειών τους τα εκπροσωπούσε ο σύλλογος Κυψέλιουμ με αρχηγό την Μαριάμ Μαριούν , μία επιβλητική ηγετική μορφή, μέλος και του κόμματος/ κράτους αλλά και της εσωθεσμικής αντιπολίτευσης.

Η Κυψέλιουμ είχε δημιουργήσει ένα καλλιτεχνικό και αθλητικό σύλλογο των ίδιων των αναπήρων.  Ο σύλλογος ονομάζονταν Μπύριουμ στο όνομα ενός αρχαίου γαλαξιακού πολεμιστή του Ζαβέρδα.

Καθοριστικό ρόλο στην δημιουργία του εν λόγω συλλόγου έπαιξε ο καλλιτεχνικός αθλητικός κομισάριος ο Σταυριανός ιλ Μινγκ. Και πραγματικά είχε δώσει την ζωή σε αυτό το δημιούργημα , τόσο πολύ που θεωρούσε σε μεγάλο βαθμό ως προσωπική του περιουσία αυτό το σύλλογο με όλα τα καλά αυτού του πράγματος και όλα τα άσχημα που δημιουργεί η αίσθηση της ιδιοκτησίας και δη της μικροϊδιοκτησίας.

Ο Σταυριανός ιλ Μινγκ πέρα από μέλος του κόμματος/ κράτους  είναι δάσκαλος μιας αρχαίας διαστρικής τεχνικής, λίγο  τέχνη, λίγο θέαμα, λίγο φιλοσοφία.
Την τέχνη την  είχε μάθει από τους δασκάλους μιας θρησκευτικής αίρεσης ενός  πλανήτη ενός έτους φωτός από τον Ζαβέρδα.

Οι εν λόγω δάσκαλοι  είχαν βρει καταφύγιο σε αυτόν όταν καταστράφηκε από επανάσταση των σκλάβων των δασκάλων.

Ο Σταυριανος χάρη σε αυτούς τους δασκάλους είχε διδαχθεί την υπακοή, την πίστη και την επιμονή πόσο μάλλον, όταν αυτός ήθελε και θέλει να είναι ο δάσκαλος.

Η σχέση του συλλόγου Μπύριουμ με την Κυψέλιουμ ήταν σε γενικές γραμμές μια χαρά μέχρι που οι άρχοντες μείωσαν τα οφέλη προς το Κυψέλιουμ και το Μπύριουμ.

Ταυτόχρονα για λόγους που έχουν να κάνουν με τις μικροεξουσίες εκδιώχθηκε η σχολή του Σταυριανού Ιλ Μινγκ από το κέντρο της καλλιτεχνικής και αθλητικής σχολής.

Τότε ο Σταυριανός Ιλ Μινγκ σκέφτηκε ένα σχέδιο για τα συνδυάζει όλα. Με βάση τις θεωρίες της έσω και έξω αντιπολίτευσης μάζεψε ένα ικανοποιητικό αριθμό αναπήρων του Ζαβέρδα και είπε ότι πρέπει να περάσει η εξουσία σε αυτούς και όχι στην Κυψέλιουμ. Στην πραγματικότητα και η Κυψέλιουμ είχε άλλες προτεραιότητες και δεν ήθελε να έχει βάρος και τον εν λόγω  σύλλογο, άρα επέτρεπε και στον Σταυριανό Ιλ Μινγκ να κάνει παιχνίδι.

Στο μυαλό του Σταυριανού Ιλ Μινγκ τα πράγματα ήταν τυποποιημένα. Την εξουσία του Μπύριουμ θα την είχαν τυπικά οι ίδιοι οι ανάπηροι αλλά αυτός θα την είχε πραγματικά από τα παρασκήνια. Ταυτόχρονα θα επέστρεφε και η σχολή του στο πλαίσιο του Μπύριουμ.

Δίπλα του όπως είπαμε μάζεψε ένα ικανό αριθμό αναπήρων , ξεχώριζε μια σπουδαία χορεύτρια , ένας τυφλός ποιητής και ένας κουτσοχέρας και κουτσοπόδης φιλόσοφος με το απόκρυφο όνομα Τσεμπόμπ.

Ο Τσεμπομπ πίστευε στις ιδέες και τις πράξεις της εξωθεσμικής αντιπολίτευσης και μάλιστα στην πιο ριζοσπαστική τους εκδοχή.

Ο Σταυριανός ιλ Μινγκ σε αυτούς στηρίχθηκε και είναι αλήθεια ότι τον πίστεψαν, ακόμη και αυτός ο Τσεμπομπ, αν και έπρεπε να καταλάβει ότι  ο Σταυριανος ιλ Μινγκ τους θεωρούσε αναλώσιμα υλικά.

Γρήγορα ο φιλόσοφος Τσεμπομπ κατάλαβε το σχέδιο του Σταυριανού Ιλ Μινγκ και κράτησε τις αποστάσεις δίχως να έρθει σε σύγκρουση μαζί του για το καλό του Μπύριουμ.

Από την άλλη ο Σταυριανός ιλ Μινγκ χρειάζονταν τον ριζοσπάστη Τσεμπομπ αλλά τον κρατούσε και μακριά,  βαθιά μέσα του πίστευε ότι ο Τσεμπομπ ήθελε να μετατρέψει το Μπύριουμ σε μαγαζί της εξωθεσμικής αντιπολίτευσης. Λίγο παρακάτω θα δούμε πως είχε και δίκαιο αλλά και άδικο.

Το πράγμα άρχισε να χαλάει  τελείως  όταν ο Σταυριανός Ιλ Μινγκ  ήθελε να πάρει ως κέντρο του συλλόγου και της σχολής ένα χώρο κατάληψης, ο οποίος ανήκε στην εξωθεσμική αντιπολίτευση.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να οδηγηθούν σε ανοιχτή σύγκρουση με τον Τσεμπομπ με αποτέλεσμα την ουσιαστική αποβολή του από τον σύλλογο.

Όπως είναι φυσικό καθοριστικό ρόλο σε αυτή την ουσιαστική αποβολή του Τσεμπομπ έπαιξε ο συνωμοτισμός του Σταυριανού ιλ Μινγκ λίγες μέρες ύστερα από τις εκλογές στο Μπύριουμ.

Ο Τσεμπομπ μπορεί να δέχτηκε την ήττα αλλά όχι και την δικτατορία του Σταυριανού ιλ Μινγκ,  ανοίγοντας και διεξάγοντας ένα άτυπο σημειωτικό ιδεολογικό πόλεμο,  κατανοώντας όμως τα όρια και το πλαίσιο αυτού του πολέμου.

Ναι ο Σταυριανός ιλ Μινγκ είχε ένα δίκαιο, όταν με πραξικοπηματικό τρόπο αφαιρούμε την προεδρία από τον φιλόσοφο με το επιχείρημα ότι θα μετατρέψει το συλλογο σε μαγαζί της εξωθεσμικής αντιπολίτευσης.

Αυτό είχε ως στόχο ο φιλόσοφος Τσεμπομπ με ένα τρόπο όμως πολύ ριζικότερο από το μετατρέψει ένα χώρο σε μαγαζί,  είχε ως στόχο να διασπείρει τις ιδέες και τις σωματικότητες της εξωθεσμικής αντιπολίτευσης σε όλο το σώμα των αναπήρων.  Σωστά λοιπόν που ο πράκτορας Σταυριανός ιλ Μινγκ τον πέταξε έξω , του χάλαγε την σούπα….

Η πραγματικότητα είναι ότι αυτός ο σύλλογος των αναπήρων μπορούσε να παίξει ένα πιο προωθητικό ρόλο,  μόνο που οι ίδιοι οι ανάπηροι , αλλά και ο ίδιος ο Τσεμπομπ δεν μπόρεσαν να δράσουν προωθητικά, οπότε αφήνουν χώρο στους Σταυριανούς ιλ Μινγκ.

Ήταν πρωί, όταν ένα σμήνος από Ποσάδια διαστημικά σκάφη μαζί με τους Αλφειούς της εξωθεσμικής αντιπολίτευσης σκέπασαν τον ουρανό του Ζαβέρδα , μία νέα εποχή άρχιζε με τον Τσεμπομπ να βρίσκεται και πάλι στην εσωτερική αυτή την φορά αντιπολίτευση της επαναστατικης δικτατορίας  Ποσάδειων του Άλφα. Όσο για τον Σταυριανό ιλ Μινγκ  και πάλι την βόλεψε, επιτέλους άνοιξε ένα κέντρο της σχολής του με χρήματα της επαναστατικής χούντας.

*Ο Δημήτρης Αργυρός είναι ΑΜεΑ, πρώην Γ. Γ του Συλλόγου ΑΜεΑ Ιωαννίνων

 

σχετικές αναρτήσεις

1 από 18

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *