Όταν προκαλείται στύση κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής διέγερσης, μια ουσία που ονομάζεται μονοξείδιο του αζώτου (ΝΟ) απελευθερώνεται στο σπηλαιώδες σώμα του πέους Αγορα Σιαλις Ελλάδα Αθήνα. Αυτή η απελευθέρωση του μονοξειδίου του αζώτου οδηγεί σε αύξηση ενός μεσολαβητή που επιτρέπει τη στύση.
Πολιτική

Κόλαφος για την κυβέρνηση το πόρισμα για τα Τέμπη από την επιτροπή εμπειρογνωμόνων

Καταπέλτης για την κυβέρνηση το πόρισμα της επιτροπής Γεραπετρίτη για την τραγωδία στα Τέμπη. Στο πόρισμα διαπιστώνεται ότι η τηλεδιοίκηση στα τρένα δεν λειτουργούσε από το 2019, διαψεύδοντας πανηγυρικά τους ισχυρισμούς της κυβέρνησης, που είχε σπεύσει να δείξει ότι λειτουργούσε στη Λάρισα.

Συγκεκριμένα, στο πόρισμα αναφέρεται ότι υπήρχε τοπικός πίνακας τηλεχειρισμού, κάτι που δεν συνιστά σύστημα τηλεδιοίκησης. Σημειώνεται δε, πως την ώρα του δυστυχήματος, θα έπρεπε να είναι σε εντεταλμένη υπηρεσία τρεις σταθμάρχες.

Επισημαίνεται ακόμη πως οι καθυστερήσεις στην υλοποίηση του συνόλου των συμβάσεων για την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου αποτελεί ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα που οφείλεται σε όλους τους εμπλεκόμενους στις διαγωνιστικές διαδικασίες, αλλά και την κακή οργάνωση και εκτέλεση.

Επίσης, τονίζεται πως υπήρχαν προβλήματα στη σηματοδότηση στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη από τον Ιούλιο του 2019 με την ηλεκτρική πλευρική σηματοδότηση να παραμένει εκτός λειτουργίας εξαιτίας της πυρκαγιάς στο κέντρο τηλεδιοίκησης της Λάρισας στη θέση «Ζάχαρη».

Η διαχείριση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας γινόταν με τηλεφωνικό σύστημα αποκλεισμού με τους σταθμούς της Λάρισας και των Ν. Πόρων να αποτελούν τα δύο άκρα του τμήματος αποκλεισμού με εξασφάλιση ελεύθερης γραμμής.

Από την εκτίμηση των στοιχείων, η επιτροπή διαπιστώνει για τον διορισμό του μοιραίου σταθμάρχη, ότι το Τριμελές Όργανο αξιολόγησης της αίτησης μετάταξής του όφειλε να την απορρίψει λόγω έλλειψης του πρόσθετου απαιτούμενου προσόντος. Δηλαδή, της μη υπέρβασης του 48ου έτους ηλικίας και να μην παράσχει τη σύμφωνη γνώμη.

Άλλα έλεγαν στην επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής

Τον πόρισμα της επιτροπής για το δυστύχημα στα Τέμπη εκθέτει τον Γ. Γεραπετρίτη και τον τέως υπουργό μεταφορών Κ. Καραμανλή, που περιέγραφαν στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας την τηλεδιοίκηση στη Λάρισα ως… λειτουργική από το 2022. Μάλιστα, επέμεναν πως λειτουργούσε μέχρι και μία ώρα πριν από το δυστύχημα.

Όπως έλεγε ο κ. Καραμαλής, μεταξύ των σταθμών που παραδόθηκαν τα τελευταία τρία χρόνια με το σύστημα τηλεδιοίκησης είναι και ο σταθμός της Λάρισας (τον Νοέμβριο του 2022).

Προς επίρρωση των λεγόμενών του, ο Κ. Καραμανλής επικαλέστηκε έγγραφο του ΟΣΕ, με ημερομηνία 23/12/2022, το οποίο ανέφερε ότι στο τμήμα ανόδου από Λάρισα προς Θεσσαλονίκη οι σταθμάρχες πρέπει υποχρεωτικά να χαράσσουν αυτόματα τη διαδρομή στον πίνακα τηλεδιοίκησης και ότι η χειροκίνητη χάραξη επιτρέπεται μόνο όταν δεν λειτουργεί το σύστημα.

Μάλιστα, ο πρώην υπουργός ανέφερε ότι στις 22:12 της μοιραίας νύχτας, μία ώρα πριν από την τραγωδία, ήταν κανονικά σε λειτουργία το σύστημα. Επομένως, όπως ισχυριζόταν, ο σταθμάρχης Λάρισας και μπορούσε και έπρεπε να χαράξει ηλεκτρονικά τη διαδρομή εκείνη την ώρα. «Επί 12 λεπτά μπορούσε να δει στον πίνακα ότι το τρένο βρισκόταν σε λανθασμένη πορεία», υπογράμμισε.

ieidiseis.gr

σχετικές αναρτήσεις

1 από 42

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *