Όταν προκαλείται στύση κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής διέγερσης, μια ουσία που ονομάζεται μονοξείδιο του αζώτου (ΝΟ) απελευθερώνεται στο σπηλαιώδες σώμα του πέους Αγορα Σιαλις Ελλάδα Αθήνα. Αυτή η απελευθέρωση του μονοξειδίου του αζώτου οδηγεί σε αύξηση ενός μεσολαβητή που επιτρέπει τη στύση.
Uncategorized

ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ: Να στείλουμε μήνυμα ανησυχίας και αντίστασης

Οι εκλογές της ΠΕΚΔΥ στις 18 Ιανουαρίου 2014 διενεργούνται σε μια εποχή που η Συγκυβέρνηση και η Τρόικα προωθούν ως λύση για την κρίση που οι ίδιοι προκάλεσαν την πλήρη κατάργηση του κοινωνικού κράτους. Οι δημόσιες υπηρεσίες καταργούνται και τα αντικείμενα τους ιδιωτικοποιούνται. Η υγεία καθίσταται προνόμιο λίγων, ενώ όσοι εξακολουθούν να έχουν εργασία καταδικάζονται σε ακραίες μορφές εργασιακής επισφάλειας και οικονομικής εξαθλίωσης.

Από την διάλυση του δημόσιου τομέα δεν έχουν ξεφύγει και οι Κτηνιατρικές Υπηρεσίες. Οι ήδη υποστελεχωμένες εδώ και καιρό υπηρεσίες οδηγούνται σε πλήρη αποψίλωση εξαιτίας της πλήρους διακοπής των προσλήψεων και της εξώθησης συναδέλφων σε μαζικές συνταξιοδοτήσεις λόγω των αλλεπάλληλων αλλαγών στο ασφαλιστικό. Παράλληλα προωθείται το νέο Οργανόγραμμα του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων με μοναδικό κριτήριο τη μείωση θέσεων και χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι πραγματικές ανάγκες και η ορθολογική δομή λειτουργίας των υπηρεσιών. Με τον τρόπο αυτό επιχειρούνται νέες απολύσεις εργαζομένων, είτε με τη μορφή συγχωνεύσεων – καταργήσεων οργανισμών και υπηρεσιών, είτε μέσω αξιολόγησης.

Ο δημόσιος κτηνίατρος πασχίζει να φέρει σε πέρας ένα τεράστιο όγκο γραφειοκρατικής δουλειάς, η οποία έχει προστεθεί τα τελευταία χρόνια, χωρίς την συνδρομή βοηθητικού-διοικητικού προσωπικού. Οι ελάχιστες μετακινήσεις εκτός έδρας που προβλέπονται και η κατάργηση στην πράξη της χιλιομετρικής αποζημίωσης, απομακρύνουν τον κτηνίατρο από τον στάβλο και την πρωτογενή κτηνοτροφική παραγωγή, όσο και από τον έλεγχο για την προστασία της δημόσιας υγείας. Στα παραπάνω πρέπει να προστεθούν οι ελλιπείς υλικοτεχνικές υποδομές και η απουσία τεχνικών μέσων (αυτοκίνητα, νοσηλευτικά είδη). Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της αποκοπής της κεφαλής λυσσύποπτου ζώου, για το οποίο δεν υπάρχουν οι χώροι και τα μέσα για την τήρηση των βασικών κανόνων βιοασφάλειας.

Στην ίδια δυσχερή θέση βρίσκονται και τα Εργαστήρια που διαθέτουν τεράστιες επιστημονικές δυνατότητες και τεχνικές υποδομές, με διαπίστευση σε πολλά πεδία, τα οποία πολλές φορές δεν αξιοποιούνται. Η υποστελέχωσή τους και η έλλειψη αντιδραστηρίων σε πολλές περιπτώσεις αδικούν εργαστήρια και συναδέλφους. Αντ’ αυτού ανοίγεται ο δρόμος για τη διενέργεια εξετάσεων από ιδιωτικά εργαστήρια (βλ. Πανεπιστήμια) χωρίς διαπίστευση που ήταν τόσο καιρό το διακύβευμα για την Ε.Ε. Αντίστοιχα ο ΕΦΕΤ, ένας Οργανισμός που θα έπρεπε να επιτελεί ηγετικό ρόλο στο σχεδιασμό για τον έλεγχο τροφίμων, έχει καταλήξει το μπαλάκι των Υπουργείων. Η υποστελέχωση, η υποχρηματοδότηση αλλά και η φημολογία για το μέλλον του δυσχεραίνουν ακόμη περισσότερο το έργο του.

Ταυτόχρονα προχωράει η μεταφορά αρμοδιοτήτων και κτηνιατρικού έργου σε φορείς ιδιωτών. Η αρχή έγινε ήδη με την Υ.Α. 4888/130873, η οποία επιτρέπει τη συμμετοχή Κτηνοτροφικών και Αγροτικών Συνεταιρισμών μέσω των κτηνιάτρων τους, καθώς και ιδιωτών κτηνιάτρων στην εφαρμογή του προγράμματος της βρουκέλλωσης. Ακολουθεί το προς ψήφιση σχέδιο νόμου του ΥΠΑΑΤ που αφορά το Ενιαίο Κυρωτικό Σύστημα και περιλαμβάνει τον «κτηνίατρο εκτροφής». Το θεσμικό αυτό πλαίσιο σε συνδυασμό με παράγοντες όπως η αύξηση των τιμών των ζωοτροφών και τα έξοδα της ηλεκτρονικής σήμανσης των αιγοπροβάτων, έχουν ως αποτέλεσμα τη ραγδαία αύξηση του κόστους παραγωγής ειδικά για τους μικρομεσαίους κτηνοτρόφους. Το βάρος της εξυγίανσης του ζωικού κεφαλαίου επωμίζεται εξολοκλήρου ο παραγωγός, οδηγώντας τον στην οικονομική εξαθλίωση και τελικά την εγκατάλειψη της παραγωγής, αλλά και στην παράνομη πώληση του παραγόμενου γάλακτος με ότι αυτό συνεπάγεται για τη δημόσια υγεία

Αυτό που ζούμε τα τελευταία χρόνια είναι μια συστηματική προσπάθεια αποψίλωσης του δημοσίου παρά το γεγονός ότι οι απειλές της δημόσιας υγείας (π.χ. λύσσα), οι κρίσεις στην υγεία του ζωικού κεφαλαίου (ευλογιά) και τα διατροφικά σκάνδαλα (κρέας αλόγου) αυξάνονται. Αντί αυτές οι πολλαπλές προκλήσεις να γίνουν αιτία αύξησης της στελέχωσης μέσω προσλήψεων και επάρκειας εξοπλισμού, γίνονται αφορμή για να δικαιολογηθεί η αποσάθρωση του δημόσιου τομέα και το ξεπούλημα των πιο προσοδοφόρων κομματιών του στους ιδιώτες. Οι ίδιοι που επικαλούνται την εξοικονόμηση πόρων και το σπάταλο δημόσιο προτιμούν να ξοδεύονται τα λεφτά σε πρόστιμα για την υποστελέχωση παρά σε προσλήψεις. Από την άλλη το Υπουργείο αντί να υπερασπιστεί το έργο μας, απεμπολεί δικαιώματα προς όφελος άσχετων υπηρεσιών (μεταβίβαση αδειοδοτήσεων στο Υπουργείο Ανάπτυξης).

Παράλληλα τα κτυπήματα που δέχεται το μικρομεσαίο κομμάτι της ελληνικής κτηνοτροφίας είναι απανωτά και βίαια. Τελευταία η πρόταση για επέκταση της ημερομηνίας λήξης του φρέσκου γάλακτος. Είναι βέβαιο, ότι όχι μόνο δε θα λειτουργήσει υπέρ του καταναλωτή μειώνοντας την τιμή του τελικού προϊόντος, αλλά αντίθετα θα ασκήσει ασφυκτική πίεση στην τιμή παραγωγού, αφού θα επιτρέψει την είσοδο «φρέσκου γάλακτος» 9 ημερών από τις κεντροευρωπαϊκές χώρες.

Οι εκλογές αυτές χαρακτηρίζονται από την επιλογή των καθεστωτικών παρατάξεων να συγκροτήσουν «ενιαίο» ψηφοδέλτιο, προκειμένου να καλύψουν τις πολιτικές τους καταβολές μια και η μόνη πολιτική για αυτούς είναι η υπεράσπιση των μνημονιακών επιλογών της συγκυβέρνησης.

Εμείς πιστεύουμε ότι το ζητούμενο από τους κτηνίατρους σε μια χώρα που πλήττεται συνεχώς από αντιλαϊκά μέτρα, είναι η διασφάλιση της επάρκειας προϊόντων και η παραγωγή ασφαλών και υγιεινών τροφίμων. Αυτό θα επιτευχθεί μόνο με τη στήριξη και την ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα λαμβάνοντας μέτρα για την ανάπτυξη της εγχώριας κτηνοτροφίας στην κατεύθυνση της διατροφικής αυτοδυναμίας της χώρας μας. Ζητούμενο δεν είναι το δημόσιο να αρκεστεί στην εποπτεία, αλλά να αποκτήσει το σχεδιασμό και την εφαρμογή της κτηνοτροφικής πολιτικής στη χώρα μας, ενάντια στο μαρασμό που επιβάλει η Κοινή Αγροτική Πολιτική. Είναι απαραίτητη μια στιβαρή δημόσια Κτηνιατρική Υπηρεσία που θα μπορεί να οργανώσει και να εφαρμόσει πολιτικές για την υγεία και προστασία των ζώων αλλά και την προάσπιση της δημόσιας υγείας, αφού αυτή είναι κρατική ευθύνη.

Στη βάση των παραπάνω διεκδικούμε

-Άμεση κάλυψη των λειτουργικών κενών των κτηνιατρικών υπηρεσιών της χώρας με την πρόσληψη μονίμων κτηνιάτρων και του αντίστοιχου λοιπού προσωπικού.

-Υπαγωγή του κτηνιατρικού επαγγέλματος στα επικίνδυνα-ανθυγιεινά με θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος 5 έτη νωρίτερα και χορήγηση επιδόματος ανθυγιεινής και επικίνδυνης εργασίας

-Δημόσια και Δωρεάν εφαρμογή προγραμμάτων εξυγίανσης και προστασίας ζωικού κεφαλαίου σε όλους τους κτηνοτρόφους

– Δημόσια Υγεία για όλους, αποκλειστικά και δωρεάν από το κράτος

Ζητάμε μία ΠΕΚΔΥ που θα μπορέσει να ακούσει και να ενώσει όλους τους κτηνιάτρους του Δημόσιου, στη βάση των πραγματικών τους αναγκών και όχι μιας τεχνητής ομοψυχίας.

Ας επιλέξουμε αν ο ρόλος του κτηνιάτρου είναι η προάσπιση της δημόσιας υγείας ή η εποπτεία μιας υγείας ατομικής ευθύνης.

Αυτόνομη Ριζοσπαστική Παρέμβαση & Συνεργαζόμενοι

Α.Ρ.ΠΑ.(ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ)

ΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΦΙΛΙΠΠΟΥ

ΛΑΛΟΥΣΗ ΠΟΛΥΜΝΙΑ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

ΜΗΤΣΗ ΑΓΑΘΟΚΛΕΙΑ του ΧΡΗΣΤΟΥ

ΤΣΟΛΙΟΥ ΗΛΙΑΝΑ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

ΦΟΥΣΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

ΧΡΥΣΟΧΟΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ

σχετικές αναρτήσεις

1 από 1.162

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *