Όταν προκαλείται στύση κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής διέγερσης, μια ουσία που ονομάζεται μονοξείδιο του αζώτου (ΝΟ) απελευθερώνεται στο σπηλαιώδες σώμα του πέους Αγορα Σιαλις Ελλάδα Αθήνα. Αυτή η απελευθέρωση του μονοξειδίου του αζώτου οδηγεί σε αύξηση ενός μεσολαβητή που επιτρέπει τη στύση.
Uncategorized

Του κώλου τα εννιάμερα και άλλες ταξιδιωτικές οδηγίες

Σεραφείμ του διάσημου σεξολόγου


«Ἀνέγνωσα τό περιπαικτικό καί
ἀπαξιωτικό σχόλιό Σας πού ἀφοροῦσε κείμενό μου, μέ
τό ὁποῖο ἐφιστοῦσα τήν προσοχή γιά τά δεινές ἐπιπτώσεις ἀπό τήν παράχρηση τῶν
σωματικῶν ὀργάνων
.
Προέβαλα ἔστω καί ἄν δέν
συμφωνοῦσα μέ τήν ὁρολογία δύο δημοσιεύματα τῆς ἰατρικῆς ἐπιστημονικῆς
κοινότητος, πού ἰσχυροποιοῦσαν τήν ταπεινή μου πρόταση καί θά ἤθελα παρ’ ὅτι
γνωρίζω ὅτι μιλάω σέ «ὦτα μή ἀκουόντων» νά Σᾶς πῶ μέ εἰλικρινῆ ἀγάπη στά
πρόσωπά Σας, ἔστω καί ἄν δέν τό πιστεύετε, ὅτι ἑκόντες ἄκοντες εἶσθε οἱ
μεγαλύτεροι εὐεργέτες μου καί ὅτι οἱ λοιδωρίες Σας ἔστω καί ἄν δέν τό
ἀντιλαμβάνεσθε πρός καιρόν θά εἶναι ὁ μεγαλύτερος δήμιός Σας.
Δέν πρωτοαναφέρθηκα στό θέμα
τῆς παράχρησης τῶν ὀργάνων τοῦ ἀνθρωπίνου σώματος τώρα. Εἶναι μόνιμος καί
συνεχής ἡ ἀναφορά μου σέ αὐτό, διότι τό ἀνθρώπινο σῶμα συνιστᾶ ἀναπόσπαστο
τμῆμα τῆς ἀνθρώπινης ὀντολογίας καί φυσιολογίας, κατά δέ τήν πίστη μας ἀποτελεῖ
τόν «ναόν τοῦ Παναγίου Πνεύματος».
Θεωρῶ ὅτι λογικός ἄνθρωπος δέν
εἶναι δυνατόν νά ἀποδέχεται ὅτι ἡ ὑπερμαθηματική ἀκρίβεια, λειτουργικότητα καί
ἑνοείδεια τῆς βιοχημείας τοῦ ἀνθρωπίνου ὀργανισμοῦ, πού προϋποθέτει
ἀναποδράστως σκέψη, προέρχεται ἀπό τό τίποτα καί τόν κανένα, καί εἰδικώτερα ἡ
θαυμαστή λειτουργία καί ἀλληλοεπίδραση τῆς ὑποφύσεως, τοῦ ὑποθαλάμου, τῶν
ἐπινεφριδίων καί τῶν γεννητικῶν ἀδένων δέν μπορεῖ νά εἶναι προϊόν τύχης ἤ
ἄλογης καί ἀσυνείδητης φυσικῆς ἐπιλογῆς. Ὡς Ἐπίσκοπος δέν εἶναι δυνατόν νά
ἐναντιοῦμαι στήν ὑγιᾶ σεξουαλικότητα ἐντός τοῦ μεγάλου μυστηρίου τοῦ Γάμου ἀλλά
ὀφείλω σάν ποιμένας νά καταδεικνύω τίς τραγικές ἀποκλίσεις ἀπό τήν ἀνθρώπινη
φυσιολογία πού ἀναποδράστως ἀπομειώνουν τήν ἀθάνατη ἀνθρώπινη ψυχή καί φυσικά
οὐδέποτε ἀπομείωσα τήν ἀληθῆ ἐπιστήμη πού ἀποτελεῖ ἔργο τῆς θεόσδοτης ἀνθρώπινης
λογικῆς ἰδιότητος τῆς κατ’ εἰκόνα Θεοῦ κτισμένης ἀνθρώπινης ψυχῆς ἀλλά
ἐπισημείωσα τήν φαιδρότητα τῆς ψευδοῦς ἐπιστήμης πού γίνεται ὄχημα καί ἄθυρμα
τῆς ἀθεϊστικῆς προπαγάνδας.
Γιά τίς σχετικές μου δηλώσεις
(Veto 20/12/2009) τά ὁμοφυλοφιλικά σωματεῖα μέ κατεμήνυσαν γιά δῆθεν προσβολή
τῆς τιμῆς τους καί ἀπηλλάγην μέ τήν ὑπ’ ἀριθμ. 455/2011 Διάταξη τοῦ Εἰσαγγελέα
Ἐφετῶν Ἀθηνῶν. Θά ἔπρεπε ὅμως προτοῦ σύρετε τίς «ὡραῖες» γραμμές Σας νά κάνατε
μιά «βολτούλα» μέχρι τό ὀγκολογικό Νοσοκομεῖο «ΜΕΤΑΞΑ» πού συχνά ἐπισκέπτομαι
γιά νά φρίξετε μέ νέους καί νέες πού τούς ἀφαιροῦν τό λάρυγγα, τήν ὑπερώα καί
πού ἔχουν τραχειοστομία ἀποτελέσματα τῆς ἄφρονος παραχρήσεως τοῦ σώματός των ἤ
νά συζητήσετε μέ εἰδικούς ἰατρούς γιά τήν «ἀναβίωση» φοβερῶν ἀφροδισίων
νοσημάτων καί τότε ἴσως ἀντιλαμβανόσαστε καί τήν προσωπική Σας εὐθύνη σάν
διαμορφωτές τῆς κοινῆς γνώμης.
Ἀσφαλῶς οἱ ἄνθρωποι μέ τίς
ὅποιες ἐπιλογές τους καί τήν κατάχρηση τῆς ἐλευθερίας τους δέν τιμωροῦνται ἀπό
τόν Πανάγιο Θεό ἀλλά ἀπό τόν ὑπάρχοντα πνευματικό Νόμο καί τήν ἀσέβεια στό ἱερό
πρόσωπό τους. Μήπως δέν γνωρίζετε ὅτι ὅλη ἡ πρακτική τῆς ὁμοφυλοφιλίας ἀνδρικῆς
καί γυναικείας ἑδράζεται στήν παράχρηση τῶν σωματικῶν ὀργάνων καί ὅτι
νομοπαρασκευαστική ἐπιτροπή τοῦ Ὑπουργείου Δικαιοσύνης «ἑτοιμάζει» ἐπέκταση τοῦ
συμφώνου συμβίωσης καί μεταξύ ὁμοφύλων ζευγαριῶν!!! δηλ. ἡ θεσμοθετημένη
πολιτεία νομιμοποιεῖ «ἠθικά» τήν παράχρηση τοῦ ἀνθρωπίνου σώματος καί τήν
ψυχοπαθολογία περί τό γενετήσιο ἔνστικτο καί αὐτό δέν Σᾶς ἀπασχολεῖ ἐνῶ
ἀποβαίνει τραγική ὁδός πόνου καί ἀφόρητης ὀδύνης γιά τούς συναθρώπους Σας πού
παγιδεύονται σέ μιά τέτοια ἀλλοτρίωση τῆς προσωπικότητός τους.
Εὔχομαι εἰλικρινά ὁ Θεός νά μή
«στήσῃ» στίς ψυχές Σας τήν ἁμαρτία αὐτή».
Ἐκ τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Πειραιώς

σχετικές αναρτήσεις

1 από 1.162

1 Σχόλιο

  1. Ανώνυμος says:

    Ο "σεβασμιώτατος" Μητροπολίτης Πειραιώς και Φαλήρου Σεραφείμ, (κατά κόσμο Xρήστος Μεντζελόπουλος), γεννήθηκε στην Αθήνα το 1956. Σπούδασε Νομικά και Θεολογία και έλαβε την άδεια ασκήσεως δικηγορίας.
    Το 1980 εκάρη μοναχός στην Ιερά Μονή Πεντέλης και χειροτονήθηκε Διάκονος και Πρεσβύτερος από τον Μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Σεραφείμ.
    Το 1983 ο Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ τού ανέθεσε τα καθήκοντα του υπεύθυνου του δικαστικού της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών.
    Από το 1985 έως και τον Δεκέμβριο του 2000 ανέλαβε Γραμματέας των Συνοδικών Δικαστηρίων και επιτέλεσε και καθήκοντα Εκκλησιαστικού Ανακριτή σε πολλές Μητροπόλεις της Εκκλησίας της Ελλάδος.
    Τον Δεκέμβριο του 2000 εξελέγη Επίσκοπος Χριστιανουπόλεως, και βοηθός του Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας κ. Στυλιανού από τον Οικουμενικό Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαίο και την Ιερά Σύνοδο.
    Έως τον Απρίλιο του 2002 υπηρέτησε στην Ιερά Αρχιεπισκοπή της Αυστραλίας ως Υπεύθυνος Βοηθός Επίσκοπος.
    Επιστρέφοντας στην Ελλάδα προσελήφθη Γενικός Αρχιερατικός Επίτροπος της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς μέχρι και τον Φεβρουάριο του 2005 όταν και του ανατέθηκαν τα καθήκοντα του Αρχιγραμματέα κατόπιν προτάσεως του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Χριστόδουλου.
    Μητροπολίτης Πειραιώς εξελέγη στις 28 Φεβρουαρίου 2006.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *