Όταν προκαλείται στύση κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής διέγερσης, μια ουσία που ονομάζεται μονοξείδιο του αζώτου (ΝΟ) απελευθερώνεται στο σπηλαιώδες σώμα του πέους Αγορα Σιαλις Ελλάδα Αθήνα. Αυτή η απελευθέρωση του μονοξειδίου του αζώτου οδηγεί σε αύξηση ενός μεσολαβητή που επιτρέπει τη στύση.
Uncategorized

Στο πνεύμα Ρέππα τα ταξί

Κομμένα και ραμμένο για τους αυτοκινητιστές το νομοσχέδιο για τα ταξί 

 Το νομοσχέδιο για τα ταξί μεταφέρει αυτούσιο τον μαθηματικό τύπο Ρέππα, τον οποίο «εμπλουτίζει» με συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά κριτήρια, που θα επιτρέπουν στους περιφερειάρχες ανά δύο χρόνια να αυξομειώνουν και να καθορίζουν τον αριθμό των νέων αδειών ταξί. 

Ωστόσο, εκ των πραγμάτων οι συντελεστές καθιστούν απαγορευτική την έκδοση αδειών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, όπου παρατηρείται κορεσμός, κι επιτρέπουν με το «σταγονόμετρο» λίγες νέες άδειες στην επαρχία. Πάντως, οι νέες άδειες θα προκύπτουν έπειτα από μελέτες που θα εκπονεί συμβούλιο επιστημόνων με την συμμετοχή οργάνων της διοίκησης. 

Το νομοσχέδιο παραδίδει την εναλλακτική αγορά στους υφιστάμενους αυτοκινητιστές, οι οποίοι θα μπορούν να κάνουν μετατροπή της άδειας και να δουλέψουν τα ταξί τους ως ειδικής μίσθωσης. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα έχουν ταξίμετρο, δεν θα μπορούν να πάρουν πελάτες από τον δρόμο και θα λειτουργούν μόνο κατόπιν ραντεβού και προσυμφωνημένου κομίστρου. Πρακτικά, το υπουργείο παίρνει τα αποκλειστικά δικαιώματα που είχε η ολιγομελής κι έως πρότινος κλειστή αγορά της λιμουζίνας και τα δίνει στους αυτοκινητιστές, «σφραγίζοντάς» την ερμητικά. 

Ενδιαφέρον παρουσιάζει η πρόνοια που ορίζει ότι τα ειδικής μίσθωσης οχήματα, αντί επτά και εννέα θέσεων που προγραμματίζονταν να είναι αρχικά, μπορούν να είναι πενταθέσια, δηλαδή, να προέρχονται από τον υφιστάμενο στόλο ταξί. Έτσι, εκ των πραγμάτων περιορίζεται η πιθανότητα κυκλοφορίας μίνι-βαν και μικρών λεωφορείων, τα οποία αποδεδειγμένα χρειάζεται η ξενοδοχειακή και τουριστική αγορά. Ωστόσο, και σε αυτά διατηρούνται οι υφισταμένες έδρες των αυτοκινητιστών, όμως θα επιτρέπεται η μεταστάθμευση των ταξί με κοινή απόφαση των οικείων περιφερειαρχών.

Πρόσωπα με γνώση της αγοράς των ταξί παρατηρούν ότι ουσιαστικά οι ρυθμίσεις επαναφέρουν το προ του νόμου Βερελή καθεστώς, που ίσχυε για ορισμένες δεκαετίες, αφού αίρεται η από το 2003 απαγόρευση έκδοσης νέων αδειών και μετακυλύετε στις περιφέρειες η πίεση και το πολιτικό κόστος της υπόθεσης. 

Το σχέδιο νόμου καταργεί το πλαφόν της κατοχής δύο αδειών ανά φυσικό πρόσωπο και επιτρέπει την κατοχή έως και ποσοστού 5% επί των υπαρχουσών αδειών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και έως 10% στην επαρχία. Τηρουμένων των χαμηλών τιμών των αδειών ταξί στις μάντρες, εκτιμάται ότι το συγκεκριμένο σημείο του ν/σ θα ευνοήσει την κινητικότητα στην αγορά αδειών και την αναδιανομή τους. Επίσης, όλα τα νομικά πρόσωπα θα μπορούν αποκτούν άδειες ταξί, όμως κάτοχος άδειας ταξί δεν θα μπορεί να διοριστεί στο δημόσιο.

Οι νέες άδειες θα δίνονται κατόπιν πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος από τις περιφέρειες, θα στοιχίζουν 1.000 ευρώ, θα απαιτείται η καταβολή εγγύησης υπέρ του δημοσίου ύψους 5.000 ευρώ, ενώ εάν οι αιτήσεις υπερβαίνουν τις προσφερόμενες άδειες, τότε θα γίνεται κλήρωση. 

Η πρόταση νόμου επιβάλει στα κίτρινα ταξί μονή ταρίφα σε ολόκληρο τον νομό Αττικής – πλην νήσων-, το ίδιο κάνει στο νομό Θεσσαλονίκης (πλην δήμων Βόλβης, Λαγκαδά και Χαλκηδόνας), ενώ επιτρέπει την δραστηριοποίηση των κανονικών ταξί στις δημοτικές ενότητες Ν.Αλικαρνασσού, Γαζίου, Γουβών, Χερσονήσου και Μαλίων του Ηρακλείου, στις περιοχές Σούδας, Ακρωτηρίου, Νέας Κυδωνίας, Θερίσου, Ελ.Βενιζέλου και Κεραμιών των Χανίων, Βόλου και Νέας Ιωνίας της Μαγνησίας και Κατερίνης και Παραλίας του νομού Πιερίας.  

σχετικές αναρτήσεις

1 από 1.154

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *