Όταν προκαλείται στύση κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής διέγερσης, μια ουσία που ονομάζεται μονοξείδιο του αζώτου (ΝΟ) απελευθερώνεται στο σπηλαιώδες σώμα του πέους Αγορα Σιαλις Ελλάδα Αθήνα. Αυτή η απελευθέρωση του μονοξειδίου του αζώτου οδηγεί σε αύξηση ενός μεσολαβητή που επιτρέπει τη στύση.
Uncategorized

Η αμετροέπει​α και ο «Πιπίνος»


Του Τάσου Τέλλογλου ( από το protagon.gr)

Μιλώντας χθες στην καθέλκυση του «Πιπίνου» -ήταν η 7η φορά που πραγματικά έπεφτε στο νερό- ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς είπε ότι με αυτήν «η Ελλάδα στέλνει μήνυμα ισχύος». Για την ιστορία, η κυβέρνηση (μετά απο εισήγηση του ακόμα υπουργού Άμυνας Δημήτρη Αβραμόπουλου), αποφάσισε να ολοκληρώσει μόνη της χωρίς τη βοήθεια της τεχνογνωσίας του υποκατασκευστή HDW/Thyssen τα τρία αναπομείναντα υποβρύχια τύπου 214 και τον «Ωκεανό» τύπου 209. Θέλει να δώσει 75 εκατομμύρια και ούτε ευρώ παραπάνω, καθώς η κατασκευή των υποβρυχίων θα κοστίσει συνολικά στην Ελλάδα 3 δισ. ευρώ.

Στην πραγματικότητα, η χώρα μας ουδέποτε είχε χρήματα για την παραγγελία των υποβρυχίων που από την αρχή συμφωνήθηκε να πληρωθούν με αύξηση του δημόσιου χρέους. Χρειαζόμασταν, ωστόσο, υποβρύχια διότι η κρίση στα Ίμια έδειξε ότι υστερούμε έναντι των Τούρκων. Παραγγείλαμε τα 214 ως πιο καινούργια. Το πρώτο της σειράς, ο «Παπανικολής», κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου στο Κίελο και το δεύτερο, ο «Πιπίνος», αν και που φτιάχτηκε στον Σκαραμαγκά και δεν είχε τις επαναλαμβανόμενες εργασίες του πρωτοτύπου, ήταν 20% ακριβότερο! Μήνυμα ισχύος;

Τα δύο υποβρύχια έκαναν 14 χρόνια να κατασκευασθούν από την υπογραφή της σύμβασης. Μήνυμα ισχύος; Η επιχείρηση που έχει την ευθύνη της κατασκευής του «Πιπίνου» χρωστάει στο ΙΚΑ, τη ΔΕΗ, την εφορία, αντιμετώπισε στην αρχή του χρόνου κατασχέσεις, και αν ολοκληρώσει τις δοκιμές του «Πιπίνου» δεν έχει εξασφαλίσει την εγγύηση «καλής λειτουργίας» από τους Γερμανούς που έχουν την τεχνολογία. Πώς ακριβώς θα ασφαλίσει σε ασφαλιστική εταιρεία πλήρωμα και «Πιπίνο». Και ποιο πλήρωμα θα μπει σε ανασφάλιστο υποβρύχιο; Μήνυμα ισχύος;

Τέλος, ο τωρινός ιδιοκτήτης του Ναυπηγείου, Ισκαντάρ Σάφα, έχει κάνει προσφυγή κατά του ελληνικού δημοσίου με σοβαρές πιθανότητες να κερδίσει, σύμφωνα με κύκλους της αγοράς, τουλάχιστον 300 εκατομμύρια ευρώ, την ώρα που στο γειτονικό ναυπηγείο Ελευσίνας οι εργαζόμενοι είναι απλήρωτοι για τουλάχιστον 7 μήνες (για πολλοστή φορά).

Ήταν μια γιορτή χθες προς τιμήν του απερχόμενου υπουργού Άμυνας. Το υποβρύχιο πρέπει τώρα στις δοκιμές να πείσει για το αξιόπλοό του. Και η επιχείρηση που το κατασκεύασε για τη δυνατότητά της να επιβιώσει. Εκεί θα κριθεί η κυβερνητική ρητορική.

σχετικές αναρτήσεις

1 από 1.162

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *