Όταν προκαλείται στύση κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής διέγερσης, μια ουσία που ονομάζεται μονοξείδιο του αζώτου (ΝΟ) απελευθερώνεται στο σπηλαιώδες σώμα του πέους Αγορα Σιαλις Ελλάδα Αθήνα. Αυτή η απελευθέρωση του μονοξειδίου του αζώτου οδηγεί σε αύξηση ενός μεσολαβητή που επιτρέπει τη στύση.
Uncategorized

Το «Μαριγώ και Γιάννος – το Αέναο Πέρασμα» του Αλέξανδρου Ριζόπουλου στο Μουσείο Αργυροτεχνίας

 

Η παράσταση «Μαριγώ και Γιάννος – το Αέναο Πέρασμα», θα πραγματοποιηθεί ημέρα Σάββατο 28 Αυγούστου, στις 20:30, στο Μουσείο Αργυροτεχνίας, στα Ιωάννινα. Είσοδος δωρεάν.

Πρόκειται για μια μουσική παράσταση η οποία διαθέτει και ενεργοποιεί πολλά καλλιτεχνικά μέσα: μουσική, λόγο, τραγούδι, κίνηση, χορό, αυτοσχεδιασμό και video art. Εννέα μουσικοί, τραγουδιστές, χορευτές, ηθοποιοί και ένας video artist παρουσιάζουν με έναν πρωτόγνωρο και δημιουργικό τρόπο τη γνωστή ιστορία του πολυφωνικού τραγουδιού «ο Γιάννος και η Μαριγώ». Το «Αέναο Πέρασμα» δηλώνει την πρόθεση του έργου να εκφράσει τις διαρκείς μεταβάσεις, από μία κατάσταση σε μία άλλη. Στον αντίποδα, βέβαια διακυβεύεται η σχέση του αέναου περάσματος με της Αριάδνης το μίτο.

Ο Αλέξανδρος Ριζόπουλος είναι ο μουσικός συνθέτης της παράστασης.

Η σύνθεση του Αλέξανδρου Ριζόπουλου ανταποκρίνεται στην πρόκληση της Αμάλ και επιθυμεί μέσα από την πολυμεσική παράσταση να επικοινωνήσει τις βαθύτερες συνδέσεις μεταξύ της σύγχρονης αένας μετανάστευσης και των κοινωνικών στερεοτύπων. Ο Γιάννος τελικά συναντά τη Μαριγώ σε ένα επίπεδο μεταφυσικό και ενώνονται μετά θάνατον χάρη στη συμβολή μιας αθώας εννεάχρονης ψυχής, της μικρής Αμάλ.

Η πρόταση της Αμάλ βρήκε υποστήριξη από πλειάδα καλλιτεχνικών ομάδων στην πόλη των Ιωαννίνων και το φεστιβάλ της διαρκεί δύο ημέρες 27 και 28 Αυγούστου. Κορωνίδα των εκδηλώσεων είναι η παράσταση «Μαριγώ και Γιάννος – Αέναο Πέρασμα».

Φυσικά όργανα, ήχοι της πέτρας και του αέρα, σε νέες συνθέσεις οι οποίες μπολιάζονται με το σύγχρονο χορό σε μια ενιαία δραματουργία. Συμμετέχουν οι Παντελής Αγκιστριώτης (λύρα-λαούτο), Βασίλης Ζιγκερίδης (κανονάκι), Γιώργος Πολυχρονιάδης (κοντραμπάσο). Μαρίνα Λιόντου-Μochament (ούτι), Ξανθούλα Ντακοβάνου (τραγούδι και κίνηση), Αθηνά Κυρούση-Salvucci (τραγούδι και κίνηση), Γεωργία Βακάλη (τραγούδι, κρουστά και κίνηση), Ταξιάρχης Βασιλάκος (χορός, ακορντεόν, πρόζα), Κωστής Εμμανουηλίδης (video art). Την πολύτιμη πινελιά του στο κινησιολογικό έβαλε και ο Rafal Habel-Bloodgood. Σύλληψη, δραματουργία, σύνθεση, στιχουργική, χορός και επιμέλεια είναι του Αλέξανδρου Ριζόπουλου.

Ο Αλέξανδρος Ριζόπουλος γεννήθηκε το 1982 στα Γιάννενα. Είναι υποψήφιος διδάκτορας στο τμήμα Μουσικών Σπουδών Ιονίου Πανεπιστημίου, είναι απόφοιτος των τμημάτων: Αρχιτεκτόνων (ΑΠΘ) και Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης (ΠαΜακ). Ως κρουστός έχει συμμετάσχει σε πλήθος συναυλιών και εκδηλώσεων παραδοσιακής μουσικής, εντός και εκτός συνόρων. Διατηρεί σεμινάρια για τη Ρυθμική και τα Κρουστά της Ανατολικής Μεσογείου. Ως συνθέτης το 2016 παρουσίασε τη μουσική παράσταση «Αουρέκιος, ο Ταχυδρόμος», στην οποία συμμετείχαν 40 και πλέον μουσικοί και καλλιτέχνες. Είναι μέλος των σχημάτων «People of the Wind» και «Alenti» με τους οποίους έχουν δισκογραφήσει την πρώτη τους συνθετική δουλειά υπό τον τίτλο jasmine (2021).

*Η μικρή Αμάλ, μια νεαρή προσφυγοπούλα, ξεκινά ένα ιδιαίτερο ταξιδι – μια επική περιπλάνηση που θα την οδηγήσει να διασχίσει την Τουρκία και ολόκληρη την Ευρώπη…για να βρει τη μητέρα της…για να γυρίσει στο σχολείο…για να ξεκινήσει μια νέα ζωή. Θα της το επιτρέψει ο κόσμος; Θα μπορέσει να καταφέρει αυτό που τώρα φαίνεται πιο αδύνατο από ποτέ; Η καρδιά του ταξιδιού, η ‘μικρή Αμάλ’, μια κούκλα ύψους 3,5 μέτρων με τη μορφή μιας νεαρής προσφυγοπούλας, αντιπροσωπεύει όλα τα εκτοπισμένα παιδιά του κόσμου πολλά από τα οποία ζουν μακριά από τις οικογένειές τους, η μικρή Αμάλ θα ταξιδέψει περισσότερα από 8.000 χλμ, μεταφέροντας ένα μήνυμα: «μην μας ξεχνάτε»! Το έργο walk with Amal είναι μια τεράστια καλλιτεχνική απάντηση: μια πολιτιστική οδύσσεια που υπερβαίνει γεωγραφικές, πολιτικές, και γλωσσικές διαφορές για να αφηγηθεί μια ιστορία τόσο ανθρώπινη, τόσο διαχρονική, τόσο πραγματική.

Η Αμάλ* είναι η κούκλα που θα διανύσει περπατώντας μια απόσταση πολλών χιλιάδων χιλιομέτρων. Το αέναο πέρασμα της μικρής Αμάλ από σύνορο σε σύνορο είναι ένας λαβύρινθος. Η παράσταση επικοινωνεί με έναν καλλιτεχνικό τρόπο αυτό το αέναο πέρασμα, δίνει το νήμα της μνήμης στην Αμάλ και μετασχηματίζει το φόβο της σε πανηγύρι και το λαβύρινθο σε Ιθάκη. Καθόλου τυχαίο άλλωστε το γεγονός ότι η Αμάλ περνά από χώρα σε χώρα με το ηχηρό και σημαίνον μότο «μη με ξεχνάτε».

Καλλιτεχνική διεύθυνση του Amir Nizar Zuabi. Polyplanity Productions

σχετικές αναρτήσεις

1 από 1.162

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *