Όταν προκαλείται στύση κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής διέγερσης, μια ουσία που ονομάζεται μονοξείδιο του αζώτου (ΝΟ) απελευθερώνεται στο σπηλαιώδες σώμα του πέους Αγορα Σιαλις Ελλάδα Αθήνα. Αυτή η απελευθέρωση του μονοξειδίου του αζώτου οδηγεί σε αύξηση ενός μεσολαβητή που επιτρέπει τη στύση.
Γνώμη

Γεια και χαρά σας, βρε πατριώτες!

Παναγιώτης Τζανετής

Όλες οι ζωές μετράνε αλλά όχι το ίδιο…

Η δική μας μάλλον μετράει περισσότερο κι αμέσως μετά της οικογένειας μας και των οικείων μας.

Ένας ευρύτερος κύκλος περικλείει άλλες συλλογικές ταυτότητες μας όπως: συνάδελφοι, γείτονες, συγχωριανοί. Η μεροληψία ενός κόσμου ομόκεντρων κύκλων με επίκεντρο πάντα την αφεντομουτσουνάδα μας, συνεχίζεται με τον “πατριωτισμό”. Είτε τον εθνικό πατριωτισμό είτε τον ευρωπαϊκό για όσους τον αποδέχονται.

Έτσι αντιμετωπίζουν τα πράγματα οι νοικοκυραίοι κι η  μακαριότητα τους τροφοδοτείται απροκάλυπτα από την τηλοψία. Ελέγχεται πλέον αυτή από απογόνους Ομήρου και Βιργιλίου (κάπως επί το μαφιοζικότερον). Παίρνοντας όμως μικρές δόσεις Primperan (αντιεμετικού) προκειμένου να αντέξουμε την τηλε-επιχειρηματολογία, ας μπούμε για λίγο στα πατριωτικά “παπούτσια τους”:

Οι δέκα ερωτήσεις

  1. Αν δεν «πάνε» όλες οι ζωές το ίδιο, τότε πόσο ακριβώς πάνε; Έξω από την Πύλο και σε βάθος 4.500 μέτρων, αναπαύονται περίπου 12 Τέμπη. Είναι, άραγε, λιγότερα ή περισσότερα αυτά τα θύματα από εκείνα των θεσσαλικών Τεμπών με τους 57;
  2. Έστω, ότι δεν έφταιγαν διόλου Μηταράκια, Πλακιωτάκια, Μητσοτάκια όπως θα έψαλλε κι ο πρώιμος Σαββόπουλος! Ξαναπαίζοντας το λοιπόν από την αρχή, θα πράτταμε ακριβώς τα ίδια με το δουλεμπορικό, περιμένοντας, πότε θα πάρουμε βραβείο;
  3. Αυτή η μόδα των τέως αποικιοκρατών με τις διεθνείς οργανώσεις που μας εγκαλούν συνεχώς για λειψή διεθνή αλληλεγγύη, ξέρετε πότε ξεκίνησε; Ακριβώς πριν 101 χρόνια στην Μικρασιατική Καταστροφή …
  4. Μια χώρα που προσβλέπει στην διεθνή παρέμβαση για την ακεραιότητα της οφείλει ή όχι να είναι ανεπίληπτη σε θέματα διεθνούς δικαίου; Σκεφτείτε πόσο άμβλυνε τον δικό σας φιλοουκρανισμό η παρουσία του τάγματος Αζόφ! Το δημοκρατικό κράτος φαίνεται ως τέτοιο, πολύ προτού χρειαστεί ν’ αμυνθεί! Προάγει την δίκαιη ειρήνη, περιθάλπει τους πρόσφυγες, αποφεύγει την ιδιοτελή εκμετάλλευση των συγκρούσεων, ενδιαφέρεται αποκλειστικά για άμυνα κι όχι γενικώς για ισχύ, θεωρεί ότι γίνεται ισχυρότερο δια της προαγωγής της ελευθερίας όλων αν και δεν την επιβάλει βίαια. Υπάρχει λοιπόν πολύπλευρη και κρίσιμη ζημία της Ελλάδας από την κυβερνητική πολιτική στο θέμα.
  5. Στην αντιμετώπιση του προσφυγικού προβλήματος με μια έννοια συγκρούονται δικαιώματα προσώπων και «δικαιώματα» κρατών. Ακόμη όμως κι όσοι οπαδοί της πατριωτικής μεροληψίας ακολουθούν το «ΠΡΩΤΑ Η ΕΛΛΑΔΑ!», οφείλουν να  αναγνωρίσουν ένα θέμα αναλογικότητας μέσων-σκοπών. Άλλως γιατί να μην ξαναβάλουμε ναρκοπέδια; Κι η ιδιοκτησία τους θεωρείται ιερή αλλά δεν πυροβολούν, φαντάζομαι, όποιον τους κλέψει μανταρίνι.
  6. Οι τηλε-ψιττακοί επισείουν τα υποδεκάμετρα της “αντικειμενικότητάς” τους μην τυχόν και μιλήσει κανένας για το έγκλημα. Στην Χούντα από είκοσι νεκρούς και πάνω μιλούσαμε, στην Δημοκρατία πόσο πήγε;
  7. Πλεύρης 4ος στην Α’ Αθηνών, Κυρανάκης 3ος στην Β3, Γεωργιάδης 2ος στην Β1, 50% ο Μηταράκης στην Χίο. Τασία Χριστοδουλοπούλου προτελευταία στην Α’ Αθηνών να λιάζεται κι ο ΣΥΡΙΖΑ προβλέπεται με έναν ή ίσως και με κανέναν βουλευτή στο Αιγαίο. Κι αφού ποτέ δεν φταίγανε οι λαοί, τότε οι Γερμανοί γιατί φταίγανε;
  8. Τόσοι “Μένουμε Ευρώπη” δεν βλέπουν ότι πάμε πλησίστιοι για «Μένουμε Βουδαπέστη»; Το βλέπουν αλλά προέχει να φύγει ο Τσίπρας.
  9. Την ανδρεία, ως αρετή των προγόνων μας, την έχει, άραγε, ο ναυαγός που ρισκάρισε την ζωή του, προκειμένου να αλλάξει την μοίρα του ή ο λιγούρης που τρέχει πίσω από τα pass του Γεωργιάδη και με αγωνία ρωτάει «Εμάς Κύριε, μας πιάνει το μέτρο;»
  10. Τι λέει η Γ’ Ραψωδία της Οδύσσειας για ένα άλλο ταξίδι με κατάληξη την Πύλο;Κι ἀπὸ φαγὶ κι ἀπὸ πιοτὸ σὰ χόρτασε ἡ καρδιά τους,
    ὁ Γερηνιώτης Νέστορας ὁ ἀλογογνώστης εἶπε·
    “Καὶ τώρα κάλλιο ἂς ρωτηθοῦν οἱ ξένοι αὐτοὶ ποιοί νά ‘ναι,
    μιὰς καὶ φραθήκανε θροφή. Πῆτε μας, ποιοί εἶστε, ὦ ξένοι;
    ποποῦθε ταξιδέψατε τοὺς πελαγήσους δρόμους;
    τάχα δουλειὰ σᾶς ἔφερε, ἢ ἐδῶ κι ἐκεῖ πλανιέστε
    στὶς θάλασσες, σὰν πειρατὲς ποὺ τριγυρνοῦν καὶ φέρνουν,
    μὲ τῆς ζωῆς τους κίνδυνο, ζημιὰ σὲ ξένον κόσμο;”

Ο Όμηρος, κάτι χρονάκια πριν, το είχε κατανοήσει. Πρώτα διασώζω, ταΐζω, ποτίζω και μετά αρχίζω τα ποπούθε, τι δουλειά έχετε εδώ και λοιπές ερωτήσεις. Δεν ήταν κάποιος αφελής που αγνοούσε τους σχετικούς κινδύνους, μιας και δεν απέκλειε καθόλου το ενδεχόμενο να πρόκειται για τύπους που «φέρνουν με της ζωής τους κίνδυνο, ζημιά σε ξένον κόσμο».Η διαφορά πατριωτάκια είναι μία.

Τότε τα χώματα αυτά τα κατοικούσαν Έλληνες!

σχετικές αναρτήσεις

1 από 17

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *