Όταν προκαλείται στύση κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής διέγερσης, μια ουσία που ονομάζεται μονοξείδιο του αζώτου (ΝΟ) απελευθερώνεται στο σπηλαιώδες σώμα του πέους Αγορα Σιαλις Ελλάδα Αθήνα. Αυτή η απελευθέρωση του μονοξειδίου του αζώτου οδηγεί σε αύξηση ενός μεσολαβητή που επιτρέπει τη στύση.
Uncategorized

“Κοινό των Ηπειρωτών” : Όχι στην εκποίηση της Εγνατίας- Υπάρχουν εναλλακτικές προτάσεις

 


Την Πέμπτη 1/4/2021 η κυβέρνηση μέσω του ΤΑΙΠΕΔ έχει προγραμματίσει την κατάθεση δεσμευτικών προσφορών για την παραχώρηση της Εγνατίας οδού.
Με αφορμή το γεγονός αυτό το Κοινό των Ηπειρωτών εκφράζει την αντίθεσή του στην πώληση της Εγνατίας και προτείνει εναλλακτικές λύσεις.

Υπενθυμίζει ότι ο αυτοκινητόδρομος της Εγνατίας κατασκευάστηκε με δημόσιους πόρους συνολικού ύψους 7-7,5 δις € και ότι για την ολοκλήρωση του εκταμιεύθηκαν πόροι από το τοπικό πρόγραμμα ανάπτυξης της Ηπείρου και πιθανόν και από άλλες Περιφέρειες. Με την παραχώρηση υπάρχει η εκτίμηση για είσπραξη από το Δημόσιο 1,2 έως 2,0 δις €, όταν υπολογίζεται ότι για χρόνο παραχώρησης 35 ετών και το διπλασιασμό των διοδίων σε 6,4 λεπτά /km τα έσοδα θα υπερβούν τα 5 δις €.

Το “Κοινό των Ηπειρωτών” επειδή από τη διαδικασία που ακολουθείται από την κυβέρνηση «προκύπτουν σοβαρά ερωτηματικά για μη αντιστρεπτή βλάβη του δημοσίου συμφέροντος και βεβαιότητα συνακόλουθων αρνητικών επιπτώσεων για την περιοχή μας» και “επειδή δεν έχει πραγματοποιηθεί η απαιτούμενη διαβούλευση για μια τόσο μείζονα αλλαγή”, ζητά:

· Το άμεσο πάγωμα της διαδικασίας παραχώρησης. “Θεωρούμε ότι δεν είναι σκόπιμη η εκποίηση της Εγνατίας λόγω ιδεολογικών προκαταλήψεων αλλά η βελτίωση της παρούσας κατάστασης. Σε αυτό το πνεύμα απαιτείται η ενεργή συμμετοχή των Περιφερειών – που διατρέχει ο αυτοκινητόδρομος – στη διαχείριση του έργου και στην εκπόνηση τοπικών αναπτυξιακών προγραμμάτων σε συνεργασία με την «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε» και χρηματοδότησή τους από μέρος των εισπραττόμενων διοδίων. Στην προσπάθεια αυτή οι εργαζόμενοι της «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε» με την πολύτιμη τεχνογνωσία που διαθέτουν αποτελούν την εγγύηση ώστε να πολλαπλασιάσουμε το συνολικό όφελος.

· Τη θεσμική συμμετοχή των Περιφερειών που επηρεάζει ο αυτοκινητόδρομος στη διοίκηση της εταιρείας, ξεκινώντας τη συζήτηση από μηδενική βάση και εξετάζοντας όλα τα εναλλακτικά σενάρια. Ένα σενάριο εξέτασης μπορεί να είναι η δημιουργία διεθνούς κοινοπρακτικού σχήματος ιδιώτη-Δημοσίου (με συμμετοχή των Περιφερειών), το οποίο δεν θα καταβάλλει αντίτιμο αλλά θα αναλάβει επιπλέον της εκμετάλλευσης των διοδίων και την ολοκλήρωση του έργου της Σιδηροδρομικής Εγνατίας, με προτεραιότητα την κατασκευή του τμήματος «Ηγουμενίτσα – Γιάννενα – Καλαμπάκα/ Κοζάνη».

“Αποτελεί μια δυνατότητα κατασκευής του εν λόγω έργου καθώς στο ορατό μέλλον δεν διαφαίνεται ο προγραμματισμός της χρηματοδότησης του. Με την επιλογή αυτή έχουμε τη δυνατότητα να κατασκευάσουμε άμεσα το έργο με την απαραίτητη συμπλήρωση των συνοδών υποδομών” τονίζεται.
Το “Κοινό των Ηπειρωτών” προτείνει ότι “εφόσον το Ελληνικό Δημόσιο προχωρήσει τη διαδικασία ως έχει και επιμείνει στην άμεση προείσπραξη των εσόδων η Περιφέρεια Ηπείρου να διεκδικήσει με κάθε τρόπο την απόδοση του μέρους εκείνου των διοδίων που αντιστοιχεί στην αναλογική συμμετοχή της κατά τη φάση κατασκευής του έργου.
“Σε κάθε περίπτωση δεν πρέπει να υπάρξει αύξηση των διοδίων αλλά κατά περίπτωση μείωσή τους. Θεωρούμε ότι αν παραμείνουν τα διόδια στο σημερινό επίπεδο και τα κέρδη από τα τωρινά έσοδα επανεπενδύονται αναλογικά στις Περιφέρειες από τις οποίες διέρχεται η Εγνατία οδός, το συνολικό όφελος για τους κατοίκους θα είναι πολλαπλάσιο από την επιχειρούμενη εκποίηση”αναφέρει η ανακοίνωση και ότι με αυτόν τον τρόπο
“δημιουργείται το υπόβαθρο για τη συνάντηση και
σύμπραξη των παραγωγικών δυνάμεων των παρά την Εγνατία περιοχών, που θα
δίνει προοπτική για μεγιστοποίηση των δυνατοτήτων και των ωφελημάτων,
μέσα από την εκπόνηση ενός ολοκληρωμένου αναπτυξιακού σχεδιασμού.”

σχετικές αναρτήσεις

1 από 1.161

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *