Σύμφωνα με τον καταμερισμό των αρμοδιοτήτων στο υπουργείο Ανάπτυξης ο Γιαννιώτης αναπληρωτής υπουργός κ. Καλογιάννης θα πρέπει να πατήσει σε δύο βάρκες, αφού από τη μεν Χαριλάου Τρικούπη θα πρέπει να «τρέξει» τα δημόσια έργα και τις συμβάσεις παραχώρησης, ενώ από του Παπάγου – έδρα του πρώην υπουργείου Μεταφορών – τις Τηλεπικοινωνίες και τα Ταχυδρομεία.
Ειδικότερα, ο κ. Καλογιάννης θα ασκεί τις αρμοδιότητες της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων, συμπεριλαμβομένης της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Επιχειρησιακού προγράμματος «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας», της Γενικής Γραμματείας Συγχρηματοδοτούμενων Δημοσίων Έργων και της Γενικής Γραμματείας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων
. Παράλληλα, θα είναι αρμόδιος για δομές σχετικές με την Οδική Ασφάλεια, ενώ θα έχει την εποπτεία ΔΕΚΟ, όπως η Αττικό Μετρό, η Εγνατία Οδός, ο Οργανισμός Σχολικών Κτιρίων (που απορρόφησε την ΔΕΠΑΝΟΜ, την ΘΕΜΙΣ και τα ΣΔΙΤ της πρώην ΚΕΔ), οι αντισεισμικοί οργανισμοί, οι εταιρίες υδάτων και το ΤΕΟ.
Ευχόμαστε ειλικρινά στο νέο υπουργό να κάνει το καλύτερο ειδικά στον τομέα των δημοσίων έργων, όπου η κατάσταση είναι απελπιστική και από εκεί θα κριθούν πολλά για την πολυπόθητη επανεκκίνηση της οικονομίας.
Άλλωστε από τα έργα πρέπει να κρίνονται οι πολιτικοί και αυτή είναι η μεγάλη ευκαιρία του Ηπειρώτη πολιτικού…