Όταν προκαλείται στύση κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής διέγερσης, μια ουσία που ονομάζεται μονοξείδιο του αζώτου (ΝΟ) απελευθερώνεται στο σπηλαιώδες σώμα του πέους Αγορα Σιαλις Ελλάδα Αθήνα. Αυτή η απελευθέρωση του μονοξειδίου του αζώτου οδηγεί σε αύξηση ενός μεσολαβητή που επιτρέπει τη στύση.
Πολιτική

Διαφωνεί ο Σταύρος Καλογιάννης

Τις επιφυλάξεις του για τη μετατροπή της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας σε Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων εκφράζει ο βουλευτής Ιωαννίνων της ΝΔ Σταύρος Καλογιάννης.

Μιλώντας στην βουλή ο κ. Καλογιάννης μεταξύ των άλλων τόνισε:

“Εκτιμώ ότι δεν θα είναι αποτελεσματική και ορθολογική η λειτουργία μιας Ρυθμιστικής Αρχής, με αρμοδιότητες τόσο επί της διαχείρισης των υδάτων όσο και επί της ενέργειας. Αυτό οφείλεται στην ιδιαίτερη φύση αμφότερων των αγαθών και στον άμεσο δεσμό τους με την παροχή υπηρεσιών κοινής ωφέλειας.

Επισημαίνω ότι η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας επιτελεί τη λειτουργία της ρύθμισης της αγοράς, επειδή η ηλεκτρική ενέργεια είναι εμπορικό αγαθό και η αποτελεσματικότερη παροχή του κρίνεται, σε ευρωπαϊκό και σε εθνικό επίπεδο, πως εξυπηρετείται καλύτερα σε συνθήκες αγοράς και ελεύθερου ανταγωνισμού. Ακόμη, η τιμολογιακή πολιτική για τις υπηρεσίες ύδατος, το οποίο αποτελεί φυσικό πόρο εν ανεπαρκεία, διαμορφώνεται με γνώμονα την ανάκτηση του κόστους του, ενώ στην αγορά ενέργειας σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και η επίτευξη κέρδους για παραγωγούς και προμηθευτές.

Επίσης, μια Ρυθμιστική Αρχή που θα ρυθμίζει ζητήματα σχετικά με το νερό και την ενέργεια, είναι περισσότερο ευάλωτη σε φαινόμενα “αιχμαλωσίας”, διότι η εσωτερική διάχυση πληροφορίας εντός της, δυσχεραίνεται εξαιρετικά λόγω των σημαντικά διαφορετικών ρυθμιστικών αντικειμένων της και των σαφώς διακριτών στόχων που αυτή θα κληθεί να υπηρετήσει.

Σημαντικό ρόλο παίζει και το ζήτημα της σχέσης πολιτικής Αρχής (ΥΠΕΝ) και ρυθμιστή. Επειδή τα αγαθά αυτά τέμνονται μόνο στο πεδίο των υδροηλεκτρικών έργων, της αντλησιοταμίευσης, και αύριο, της παραγωγής υδρογόνου, με διαφορετικές και αλληλοσυγκρουόμενες στοχεύσεις, το ΥΠΕΝ είναι που θα πρέπει να προβαίνει στη στάθμιση των επιδιωκόμενων σκοπών και στην προώθηση της στρατηγικής και πολιτικής ρύθμισης.Μία Ρυθμιστική Αρχή που θα ρύθμιζε τόσο τα επί των υδάτων όσο και τα επί της ενέργειας, θα καλούνταν να αποφασίζει αυτοτελώς για την καθημερινή εύρυθμη λειτουργία της, σε αυτές τις σταθμίσεις, θέτοντας εν αμφιβόλω και την ορθή εφαρμογή της αρχής της αντιπροσωπευτικότητας που διέπει τη δράση των Ρυθμιστικών Αρχών.

Υπενθυμίζω ότι προ δεκαετίας, η «τρόικα» είχε ζητήσει τη σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής Υδάτων.Ως αναπληρωτής Υπουργός, στο ενιαίο Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Υποδομών, είχα πείσει την TaskForce ότι,καθώς στη διαχείριση των υδάτων εμπλέκονται σχεδόν 10 Υπουργεία, Νομικά Πρόσωπα Δημόσιου και Ιδιωτικού Δικαίου όπως η ΕΥΔΑΠ, η ΕΥΑΘ, οι Δημοτικές Επιχειρήσεις Ύδρευσης, η ΔΕΗ, αλλά και οι Οργανισμοί Εγγείων Βελτιώσεων ανά την Επικράτεια, θα ήταν υπερβολή να δημιουργήσουμε ακόμα ένα Φορέα, μία νέα Αρχή, αντί να ενοποιήσουμε Φορείς και να απλοποιήσουμε τις σχετικές διαδικασίες.Είχα δε προτείνει τον ρόλο αυτής της Αρχής να τον αναλάβει η Ειδική Γραμματεία Υδάτων (ΕΓΥ), με αναβαθμισμένο ρόλο, όπως και έγινε. Καθώς όμως η ΕΓΥ καταργήθηκε στη συνέχεια, καλώ την πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΝ να επανεξετάσει το θέμα.”

σχετικές αναρτήσεις

1 από 42

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *