Όταν προκαλείται στύση κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής διέγερσης, μια ουσία που ονομάζεται μονοξείδιο του αζώτου (ΝΟ) απελευθερώνεται στο σπηλαιώδες σώμα του πέους Αγορα Σιαλις Ελλάδα Αθήνα. Αυτή η απελευθέρωση του μονοξειδίου του αζώτου οδηγεί σε αύξηση ενός μεσολαβητή που επιτρέπει τη στύση.
Πολιτική

Τρίιχνος και ..μισός ο αυτοκινητόδρομος Γιάννενα – Κακαβιά!

Σε ανακοίνωσή του ο επικεφαλής της μείζονος Αντιπολίτευσης στην Περιφέρεια Ηπείρου Γιώργος Ζάψας, αναφερόμενος στην επίσκεψη του Πρωθυπουργού στα Γιάννενα, για τις επετειακές εκδηλώσεις της 28ης Οκτωβρίου, τονίζει ότι “κάνουμε ταμείο και η μπάγκα μένει στα ίδια: Οριστικά Τρίιχνος και ..μισός ο αυτοκινητόδρομος Γιάννενα – Κακαβιά!”

“Οι δηλώσεις του υφυπουργού Υποδομών κ. Καραγιάννη για δημοπράτηση του έργου με τις γνωστές προδιαγραφές, οι κατ’ ιδίαν συζητήσεις του κ. Μητσοτάκη για άπλωμα του χρόνου δημοπράτησης μέχρι την άνοιξη και η ενημέρωση για δημοπράτηση του μισού δρόμου μέχρι το Καλπάκι και κατασκευή του υπόλοιπου τμήματος, μέχρι την Κακαβιά, με «προαίρεση» δεν αφήνουν περιθώρια αισιοδοξίας για την κατασκευή ενός κανονικού α/δ ευρωπαϊκών προδιαγραφών κι ας θέλει ο κ. Καχριμάνης να μας παρουσιάσει ως «χρυσόσκονη» τη σκόνη που έμεινε από το πέρασμα του ΠΘ” αναφέρει ο κ. Ζάψας.

Και συνεχίζοντας ο επικεφαλής του “Κοινού των Ηπειρωτών” κατηγορεί την κυβέρνηση  και την περιφερειακή Αρχή, γιατί “πρώτα κατάφεραν να υποβιβάσουν ένα βασικό τμήμα του Δυτικού Άξονα (Ιόνια οδός), από τετράιχνο σε κάτι μεταξύ δίιχνης και τρίιχνης αναβαθμισμένης εθνικής οδού και σαν να μην έφτανε αυτό θα το δημοπρατήσουν με το κομμάτι! Τελικά το βόρειο τμήμα του Δυτικού Άξονα, α/δ “ΓΙΑΝΝΕΝΑ – ΚΑΚΑΒΙΑ”, θα δημοπρατηθεί μέχρι το Καλπάκι (τμ. Γιάννενα- Καλπάκι 45 χλμ.) και το εναπομείναν τμήμα “ΚΑΛΠΑΚΙ – ΚΑΚΑΒΙΑ” (22 χλμ.) θα γίνει με τη μέθοδο «μελέτη – κατασκευή», από τον μελλοντικό ανάδοχο του έργου που στο μεταξύ θα καταφέρουν να ωριμάσουν, γιατί Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων ομολογούν πως δεν έχουν ακόμα. Μισές δουλειές και παλινωδίες μετά τρία ολόκληρα χρόνια! Έτσι το ορφανό τμήμα της Ιόνιας οδού θα γίνει κολοβό και μισό μισό. Η κυβερνητική ολιγωρία ή και αδιαφορία αλλά και η ανικανότητα της περιφέρειας σε όλο το μεγαλείο. Επί χρόνια συζητάμε για την ανάγκη κατασκευής ενός α/δ, για τον οποίο ακόμη δεν έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες, παρά το ότι έχουν εμπλακεί η Περιφέρεια Ηπείρου και το Υπουργείο Υποδομών για να επιταχύνουν τη διαδικασία.”

“Αποδεικνύεται ότι ήταν στρατηγικό σφάλμα η επιλογή της Περιφέρειας να αναλάβει την ωρίμανση του έργου ολοκλήρωσης της Ιόνιας οδού και ακολούθως επέδειξε αδυναμία παρέμβασης ώστε να ενταχθούν τα έργα στο Ταμείο Ανάκαμψης. Όλα τα υπόλοιπα έχουν ειπωθεί και κρίνονται. Το αποτέλεσμα μετράει και δυστυχώς είναι αρνητικό για την Ήπειρο” τονίζει ο κ. Ζάψας.

σχετικές αναρτήσεις

1 από 42

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *