Όταν προκαλείται στύση κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής διέγερσης, μια ουσία που ονομάζεται μονοξείδιο του αζώτου (ΝΟ) απελευθερώνεται στο σπηλαιώδες σώμα του πέους Αγορα Σιαλις Ελλάδα Αθήνα. Αυτή η απελευθέρωση του μονοξειδίου του αζώτου οδηγεί σε αύξηση ενός μεσολαβητή που επιτρέπει τη στύση.
Uncategorized

Η Ένωση Ξενοδόχων Nομού Iωαννίνων προωθεί το ξενοδοχειακό marketing στην ψηφιακή εποχή

 


Με μεγάλη συμμετοχή και χρήσιμα συμπεράσματα πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης η ημερίδα με θέμα τη «Νέα Ψηφιακή Εποχή στο Ξενοδοχειακό Marketing, Μυστικά και Λύσεις», που διοργάνωσε η Ένωση Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων σε συνεργασία με τηνLazaridis Hospitality Marketing στο συνεδριακό χώρο στα «Λιθαρίτσια».

Κεντρικός ομιλητής ήταν ο κ.Δημήτρης Λαζαρίδης, βραβευμένος με τρία παγκόσμια βραβεία και ομιλητής σε forum για το ξενοδοχειακό marketing σε όλο τον κόσμο, ενώ χαιρετισμούς απηύθυναν ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του δήμου Βορείων Τζουμέρκων κ.Βαγγέλης Γιωτόπουλος και ο αντιδήμαρχος τουρισμού του Δήμου Ζίτσας κ.Γιώργος Ράδος.

Κατά την εισήγησή του ο κ.Λαζαρίδης αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην προσέγγιση νέων πελατών με απευθείας κρατήσεις, στο άνοιγμα νέων αγορών (Ισραήλ, Μέση Ανατολή, Βόρεια Ευρώπη), στην ψηφιακή παρουσία ενός ξενοδοχείου το 2021-2022, στα σύγχρονα μυστικά προώθησης ξενοδοχείου και τουριστικού καταλύματος, στην αύξηση κριτικών και στην αντιμετώπιση αρνητικών δημοσιευμάτων και στους τρόπους προσέλκυσης αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους στο διεθνές αεροδρόμιο Ιωαννίνων.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων κ. Στάθης Σιούτης στάθηκε στη σημασία του ψηφιακού marketing στον χώρο του τουρισμού, τονίζοντας πως έχει πολλαπλά οφέλη. «Ένας από τους κυριότερους λόγους για τους οποίους το ψηφιακό μάρκετινγκ προτιμάται πλέον από το παραδοσιακό μάρκετινγκ, είναι ότι το διαδίκτυο έχει επιτρέψει στις επιχειρήσεις να αλληλεπιδρούν, σεστοχευμένο κοινό και σε πραγματικό χρόνο. Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας είναι η οικονομική του διάσταση. Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι απείρως πιο οικονομικό σε σύγκριση με τα παραδοσιακά κανάλια μάρκετινγκ», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Σιούτης και έκανε γνωστό πως τις προσεχείς ημέρες η Ένωση Ξενοδόχων προγραμματίζει να ξεκινήσει καμπάνια με χορηγούμενες διαδικτυακές διαφημίσεις για συγκεκριμένα τουριστικά προϊόντα και αγορές-στόχους.

 Την ημερίδα παρακολούθησε η επίτιμη Πρόξενος της Ιορδανίας στη Βόρεια Ελλάδα κα Δέσποινα Μαντά, το Δ.Σ. και τα μέλη της Ένωσης Ξενοδόχων, εκπρόσωποι τουριστικών γραφείων και καθηγητές με τους σπουδαστές τους από το τμήμα τουρισμού του ΔΙΕΚ Ζίτσας.

σχετικές αναρτήσεις

1 από 1.162

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *