Όταν προκαλείται στύση κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής διέγερσης, μια ουσία που ονομάζεται μονοξείδιο του αζώτου (ΝΟ) απελευθερώνεται στο σπηλαιώδες σώμα του πέους Αγορα Σιαλις Ελλάδα Αθήνα. Αυτή η απελευθέρωση του μονοξειδίου του αζώτου οδηγεί σε αύξηση ενός μεσολαβητή που επιτρέπει τη στύση.
Uncategorized

Ο Γιώργος Ζάψας για τη σιδηροδρομική σύνδεση της Ηπείρου: ” Ή τώρα ή ποτέ”

 

Επανέρχεται με ανακοίνωσή του ο επικεφαλής της περιφερειακής παράταξης “Κοινό των Ηπειρωτών” Γιώργος Ζάψας στο θέμα της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Ηπείρου.

Αφορμή για αυτό είναι η δήλωση του εκτελεστικού  αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το κλίμα Φρανς Τίμερμανς, ο οποίος αναφερόμενος στα ταξίδια μικρών αποστάσεων σημείωσε ότι «για το καλό του κλίματος, οι
πτήσεις μικρών αποστάσεων θα πρέπει να αντικατασταθούν με σιδηροδρομικά
δρομολόγια».

 “Για την Ελλάδα αυτή η δήλωση μπορεί να
σημαίνει πως ο σιδηρόδρομος έχει τώρα την ευκαιρία του, με τις ευλογίες
της Ευρώπης. Είναι η μεγάλη ευκαιρία να ωριμάσει η ιδέα να δούμε το
τρένο να επεκτείνεται από την Καλαμπάκα μέχρι α) τα Ιωάννινα και την
Ηγουμενίτσα, προς δυσμάς και β) μέχρι την Κοζάνη στα βόρεια. Μιλάμε για
την ολοκλήρωση της Σιδηροδρομικής Εγνατίας, από το χρηματοδοτικό
μηχανισμό CEF «Συνδέοντας την Ευρώπη», αναφέρει ο κ. Ζάψας και υπενθυμίζει την πρόταση του Περιφερειακού Συμβουλίου Ηπείρου, πριν ένα χρόνο, στις 15 Μαΐου, για την Σιδηροδρομική σύνδεση της Ηπείρου, στο πλαίσιο διαμόρφωσης της
λίστας έργων, τα οποία θα υλοποιηθούν στο χρονικό διάστημα 2021-2030, επισημαίνοντας ότι είναι μοναδική ευκαιρία να έλθει το τρένο στην Ήπειρο, τώρα μάλιστα που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή όλο και πιο δύσκολα χρηματοδοτεί αυτοκινητόδρομους.

“Φαίνεται ότι η συγκυρία μας ευνοεί. Να συμφωνήσουμε και να συμμαχήσουμε με τις δυο γειτονικές περιφέρειες της Θεσσαλίας και της Δυτικής Μακεδονίας και να διεκδικήσουμε το έργο. Οι Ηπειρώτες βουλευτές, ευρωβουλευτές, υπουργοί και αυτοδιοικητικοί να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων. Είναι η ώρα να αναμετρηθούμε με τις ανάγκες των καιρών αλλιώς να πάμε στα σπίτια μας. Ή τώρα ή ποτέ” καταλήγει η ανακοίνωση του κ. Ζάψα.

 Για το ίδιο θέμα ο Πρόεδρος της παράταξης “Ήπειρος Όλον” κ. Δημητρίου με ανακοίνωσή του θεωρεί ως επιτακτική ανάγκη τη σιδηροδρομική σύνδεση της Ηπείρου, αναφέροντας μεταξύ των άλλων τα εξής:

“Θεωρούσαμε και κατά την προεκλογική περίοδο αλλά και σήμερα, φυσιολογική την γραμμή Καλαμπάκα-Ιωάννινα-Ηγουμενίτσα η οποία όπως αναφέρεται και στο έγκυρο ypodomes.com «είναι η μεγάλη ευκαιρία να ωριμάσει η ιδέα να δούμε το τρένο να επεκτείνεται από την Καλαμπάκα μέχρι α) τα Ιωάννινα και την Ηγουμενίτσα προς δυσμάς και β) μέχρι την Κοζάνη στα βόρεια. Αυτές οι δύο συνδέσεις, μαζί με την ήδη σχεδιαζόμενη δημοπράτηση της νέας γραμμής Θεσσαλονίκη-Καβάλα-Ξάνθη και την αναβάθμιση του τμήματος Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο μπορεί να συντελέσει στην πραγματοποίηση του οραματικού σχεδίου υλοποίησης της Σιδηροδρομικής Εγνατίας.
Προφανώς τα οφέλη για την Ήπειρο θα είναι πολλαπλά αφού ακόμη και σήμερα κάποιοι που δήθεν οραματίζονται την ανάπτυξη δεν αντιλαμβάνονται ότι μη πιέζοντας και μη διεκδικώντας τέτοιου είδους έργα, αποκόπτουν τις προσπάθειες των επιχειρηματιών οι οποίοι προσπαθούν να σταθούν στα πόδια τους και στερούνται την ευκαιρία πραγματικής αναπτυξιακής πορείας. Κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου και της τελευταίας ευκαιρίας στους αρμόδιους, ότι η σιδηροδρομική σύνδεση της Ηπείρου κρίνεται απαραίτητη υποδομή για την ανάπτυξη της περιοχής, για την εξασφάλιση γρήγορων και οικονομικών μεταφορών και για την σύνδεσή της με την Ευρώπη. Ας μη μείνουμε μακριά για μια ακόμη φορά από τις εξελίξεις που διαμορφώνονται στην Ευρώπη και ας γίνουμε πραγματικά και επί της ουσίας διεκδικητικοί, ας γίνουμε χρήσιμοι για το αύριο της Ηπείρου και ας μη μένουμε μακριά από ειδικές συναντήσεις και συζητήσεις όπως έγινε με το «Thessalonikisummit 2018».”

σχετικές αναρτήσεις

1 από 1.162

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *