Ούτε όταν εκλέχτηκε στα Γιάννενα ο πρώτος Εβραίος δήμαρχος τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν ασχολήθηκαν τόσο πολύ με τον τόπο μας, όσο ασχολούνται από χθες.
Μπορεί τα μεγάλα ΜΜΕ της χώρας να έγραψαν για τον …άθλο των Ιωαννίνων όμως στα κλασικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως στο twitter, ζήτημα είναι, αν έγινε έστω και ένα …τιτίβισμα για το γεγονός.
Απεναντίας από χθες η Βίλιαν Στασινού, είναι από τα πρώτα θέματα που απασχολούν το twitter και σε λίγο θα γίνει, αν δεν έγινε, και χάσταγκ.
Αφορμή για να γίνει αυτό ήταν η εμφάνισή της, έστω και μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας, στη συνέντευξη του Πρωθυπουργού στην ΔΕΘ και όσα είπε έγιναν αντικείμενο πανελληνίου σχολιασμού.
Δεν θα κρίνουμε σήμερα όσα είπε η δημοσιογράφος των Ιωαννίνων αλλά αυτό που θέλουμε να τονίσουμε είναι ότι ο κόσμος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει τους δικούς του νόμους και τα δικά του κριτήρια για να κάνει κάποιον διάσημο.
Έτσι μπορεί για μερικούς επικοινωνιολόγους ο Δήμαρχος να είναι το brand name για την τουριστική προβολή των Ιωαννίνων αλλά από χθες έχει έναν σοβαρό ανταγωνιστή, γιατί απέναντι από τα “Γιάννενα του Μωυσή Ελισάφ” έχουμε πια τα “Γιάννενα της Βίλιαν Στασινού”.
Και αυτό πρέπει να το λάβει σοβαρά υπόψη η Δημοτική αρχή, που συνεδριάζει σήμερα για την προβολή του τουριστικού προϊόντος της πρωτεύουσας της Ηπείρου.
Οι Reuters των Ιωαννίνων