Όταν προκαλείται στύση κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής διέγερσης, μια ουσία που ονομάζεται μονοξείδιο του αζώτου (ΝΟ) απελευθερώνεται στο σπηλαιώδες σώμα του πέους Αγορα Σιαλις Ελλάδα Αθήνα. Αυτή η απελευθέρωση του μονοξειδίου του αζώτου οδηγεί σε αύξηση ενός μεσολαβητή που επιτρέπει τη στύση.
Uncategorized

Η ΝΔ επαναφέρει τις «θανατηφόρες» υπαίθριες διαφημίσεις και παρακάμπτει το ΣτΕ

Σφοδρές αντιδράσεις προκαλεί η επιλογή της κυβέρνησης να καταργήσει το νομικό πλαίσιο και να παρακάμψει τις αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας που απαγορεύουν τις τεράστιες διαφημιστικές πινακίδες, οι οποίες στο παρελθόν έχουν προκαλέσει αρκετούς θανάτους οδηγών, ενώ έχουν “ξηλωθεί” από το 2009.

Με κοινή -“φωτογραφική”- υπουργική απόφαση, που δημοσιεύτηκε στις 22 Ιουλίου, οι Υπουργοί Παπαθανάσης, Χατζηδάκης, Μενδώνη, Λιβάνιος, Κεφαλογιάννης τροποποιούν τους όρους και προϋποθέσεις της υπαίθριας διαφήμισης, ανοίγοντας το δρόμο για την επιστροφή των “θανατηφόρων” πινακίδων στους δρόμους.

Οι συγγενείς των θυμάτων εκφράζουν έντονη αποδοκιμασία για την αιφνιδιαστική κίνηση χωρίς την παραμικρή διαβούλευση την ώρα που η κυβέρνηση επιχειρεί να διασκεδάσει τις πολύ αρνητικές εντυπώσεις και την κριτική συνολικά του συμπολιτευόμενου και αντιπολιτευόμενου τύπου. Η αντιπολίτευση κάνει λόγο για “δώρο” της κυβέρνησης στις εταιρίες.

Μάλιστα, παράγοντες των κινήσεων για την οδική ασφάλεια που ζητούν την άμεση απόσυρση, αποδίδουν την αιφνιδιαστική κίνηση σε προσπάθεια διευκόλυνσης συγκεκριμένης εταιρίας υπαίθριας διαφήμισης, που μάλιστα θεωρούν διάδοχο σχήμα της εταιρίας MASTER, που είχε προκαλέσει κατακραυγή τις περασμένες δεκαετίες. Μάλιστα, σημειώνουν ότι στο πρόσφατο πακέτο “Πέτσα” η συγκεκριμένη εταιρία χρηματοδοτήθηκε με το υπέρογκο ποσό των 245.000 ευρώ, πολλαπλάσιο από τα περισσότερα ΜΜΕ της χώρας. 

Διακομματικό το μέτωπο ενάντια στις πινακίδες

Το
ξήλωμα των “θανατηφόρων” υπαίθριων διαφημιστικών πινακίδων ξεκίνησε το
2009, επί κυβέρνησης Παπανδρέου όταν είχε συσταθεί και αρμόδια ειδική
Γραμματεία. Η νομοθεσία για την απόσυρσή τους, μετά από 7ετείς
δικαστικές μάχες και πρωτοβουλίες είχε ευθυγραμμιστεί με τις διεθνείς
συμβάσεις για την ασφάλεια των οδηγών, ήδη από το 2007 λαμβάνοντας υπόψη
τα πορίσματα της αρμόδιας κοινοβουλευτικής επιτροπής υπό τον αείμνηστο
Άρη Σταθάκη, επί κυβέρνησης Καραμανλή. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο
σημερινός Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης Παναγιώτης Πικραμμένος, ως μέλος
του ΣτΕ, φέρεται να υποστήριξε σταθερά τη Σύμβαση της Βιέννης, βάση της
οποίας εκδόθηκαν μια σειρά από καθοριστικές αποφάσεις για την απαγόρευση
των διαφημιστικών πινακίδων.

Πηγή: tvxs.gr

σχετικές αναρτήσεις

1 από 1.155

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *